INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společenská odpovědnost

Pragulic Karim
19. září 2013

Úspěšný projekt Pragulic, který zaměstnává osoby bez domova jako průvodce hlavním městem, slaví své první narozeniny. Každý týden se na prohlídku skrytých zákoutí Prahy vydává v průměru pět prohlídkových skupinek, možnost vidět město z neobvyklé perspektivy již využilo více než 2000 zájemců.

16. září 2013

Zůstat doma a nechodit do práce je situace většinou velmi náročná – jak finančně, tak i psychicky. Nezaměstnaný člověk je svým způsobem společensky izolován, navíc mu kvůli odmítavým reakcím od potenciálních zaměstnavatelů rapidně klesá sebevědomí. S lepší variantou než vysedávat doma a čekat na zázrak přichází projekt Stáže ve firmách, který zajistil získání často žádané praxe již 4 000 lidem z celé republiky.

30. srpen 2013

Od pondělí 2. září do poloviny října podpoří prodej FLEXI životního pojištění televizní kampaň. Pojišťovna České spořitelny navazuje na jarní komunikaci a pomocí cílených dvojsmyslů upozorňuje na pojištění vážných životních situací.

15. srpen 2013

Rodiče, kteří se v dětství zapojili do dobročinnosti, vedou své děti k pomoci potřebným více než ti, kteří sami takto aktivní nebyli. Vyplynulo to z výzkumu společnosti Datank. Většina dotázaných by své potomky podpořila především při pomoci jejich vrstevníkům s tělesným postižením nebo dětem bez rodiny. Že mají děti pomáhat zase dětem, ukázal i výběr dobročinných aktivit v druhém kole programu Pomáhej. Ten organizuje ČSOB spolu s Nadací VIA a mohly se do něj zapojit charitativní projekty organizované dětmi a mladými lidmi.

5. srpen 2013

ČSOB vyhlašuje nový grantový program určený na podporu sociálního podnikání. Partnerem při jeho realizaci je organizace P3 – People, Planet, Profit o.p.s.a družstvo invalidů Ergotep.Každý podpořený podnik získá finanční dotaci ve výši až 40 000 Kč a odborné poradenství v maximální hodnotě 40 000 Kč určené k zefektivnění jeho činnosti. Uzávěrka pro odevzdání záměrů do grantového programu je 30. září.

EON logoEGA s webovkou a globusem 02
26. červenec 2013

Do letošního ročníku národního kola soutěže E.ON Energy Globe Award ČR bylo letos přihlášeno 217 ekologicky zaměřených projektů. Z nich pak mezinárodní porota vybrala trojici nejzajímavějších v kategorii Firma, Obec, Mládež a Kutil, které budou soutěžit kromě prvenství ve své kategorii rovněž o celkové vítězství v soutěži. Letošní novinkouje vedle nového uspořádání kategorií a možnosti přihlásit i nezrealizované nápady také vyhlášení nejsympatičtějšího projektu z 12 nominovaných, a to pomocí SMS či internetového hlasování na webových stránkách www.energyglobe.cz.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3