Společnost Hyundai Motor Company je lídrem digitální transformace v době pandemie onemocnění covid-19, což dokazuje i spuštěním interaktivní aplikace „Channel Hyundai“ pro chytré televize. Aplikace nabídne zákazníkům nový druh zážitků prostřednictvím multimediálního obsahu a digitálního rozhraní.
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) rozšířil portfolio klíčových klientů značky Peugeot. Vítězem jeho tendru na malá užitková vozidla se stal koncesionář značky Peugeot, Federal Cars, který DPP dodal 36 vozů Peugeot Partner, 11 vozů Peugeot Expert a 12 vozů Peugeot Boxer.
Nejžhavější novinka automobilky Hyundai, kompaktní model i20, přichází na český trh ve zcela nové generaci. V úterý 1. 9. startuje online předprodej, který mimo jiné nabídne i možnost nový vůz vyhrát zcela zdarma. Prvních nových vozů se zákazníci dočkají již v průběhu října.
Společnost Hyundai Motor Company začíná uvedením své nové značky IONIQ 10. srpna 2020, zaměřené na elektromobily napájené akumulátory, psát novou kapitolu své historie. Hyundai bude jako lídr v éře elektrifikované mobility nabízet pod značkou IONIQ zákaznicky orientované zážitky z elektrické jízdy. Těžištěm nabídky budou přitom řešení pro online životní styl v souladu s vizí společnosti Hyundai, „Pokrok pro lidstvo“.
Značka DS ve spolupráci se svým partnerem, společností ESSOX s.r.o., připravila pro své zákazníky speciální nabídku financování s cílem usnadnit jim pořízení nového automobilu, tak aby finanční zatížení pro zákazníka bylo co nejpřijatelnější.
Situace na trhu zánovních vozů je i přes problémy způsobené koronavirem stabilní. Množství aut v nabídkách za první pololetí je prakticky shodné se stejným obdobím loňského roku.
Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...