Ikony a symboly pařížského stylu, Ines de la Fressange Paris a DS Automobiles, spojují své know-how a představují v limitované edici svůj nový výtvor. DS 3 CROSSBACK INES DE LA FRESSANGE PARIS je určen pro klientelu, pro kterou je typická přirozená elegance.
Řízení aut bez řidičů, U Smart Zone, je unikátním a prvním projektem v České republice, který zhmotňuje budoucí možnosti 5G v prostředí reálného města. Projekt vznikl v rámci iniciativy 5G pro 5 měst ve spolupráci Ministerstva průmyslu a obchodu, Ministerstva pro místní rozvoj a Vodafonu, na jehož síti 5G staví. K představení testovacího provozu autonomního řízení vozidel došlo při příležitosti slavnostního otevření nového sídla Inovačního centra Ústeckého kraje. Auta bez řidiče by v budoucnu například mohla vyzvednout doma seniory a odvézt je k lékaři. Podobně by mohla umožnit cestování třeba i lidem s postižením, kteří dosud řídit nemohli.
Dealerská síť značky Hyundai se i přes koronavirovou krizi nadále rozrůstá, v uplynulém týdnu bylo slavnostně otevřeno dealerství AUTO IN ve východočeské metropoli Pardubicích.
Dopad epidemie koronaviru na trh s ojetými automobily je stále naprosto drastický, trpí dokonce ještě více než trh s novými vozy. Zatímco se v minulém roce každý měsíc prodalo zhruba 40 000 ojetin, letos je to o desítky procent méně. Na trhu je rovněž nedostatečná nabídka vozů a jejich cena nadále roste. Jak se trh změnil, jaké jsou nové trendy a jakým směrem se bude ubírat, na to jsme se zeptali Jana Kranáta, spoluzakladatele autotržiště Carvago, které na evropské úrovni zajišťuje prodej ojetých vozů kompletně online, včetně door-to-door delivery.
Na pár kliknutí vyfiltrovat konkrétní model z téměř 1 milionu ojetých vozů. Zafinancovat, pojistit a objednat kompletně online, s dovozem až před dveře domu a s jistotou, že automobil byl zkontrolován odborným servisním centrem a jeho bezchybný stav je garantován zárukou po dobu jednoho roku. Tak vypadá nový model prodeje ojetých vozů, ze kterého chce automotive startup Carvago do budoucna udělat nový standard pro evropský trh.
Společnost Hyundai Motor Company je lídrem digitální transformace v době pandemie onemocnění covid-19, což dokazuje i spuštěním interaktivní aplikace „Channel Hyundai“ pro chytré televize. Aplikace nabídne zákazníkům nový druh zážitků prostřednictvím multimediálního obsahu a digitálního rozhraní.
Češi trpí komplexem malosti. A proto každá zpráva, že jsme v něčem před giganty, potěší. Teď jsem si s gustem přečetl informaci, že jsme se zařadili do první třicítky zemí v online podnikání. Za námi se octly takové státy jako Itálie nebo Japonsko. Hodnotil se počet uživatelů internetu a vyspělost logistických služeb. Sám vím, jak úspěšně si vede například Zásilkovna, která velmi rychle expanduje nejen v ČR, ale i okolních státech. Už delší dobu je známo, že patříme k nejlepším na světě v užívání bezkontaktních plateb. A našlo by se toho víc, co povzbudí naši národní hrdost. Jak známo, mezi Goliáši není malý David bez šance, jak se píše v Bibli a jak jsme se o tom v historii mnohkrát přesvědčili.
Josef KratochvílJe obdivuhodné, kolik českých firem, vysokých škol, výzkumných organizací a dalších subjektů v uplynulém půlroce nacházelo nová řešení pro to, aby mohly existovat dál, rozvíjet výrobu a služby. Nabízet trhu to, co nejvíce potřebuje. Vznikly nové produkty, zrodily se ojedinělé postupy práce, ke slovu se dostaly špičkové technologie i efektivnější organizace procesů. Znamená to, že potenciál tvořivosti nabral na obrátkách, aktivoval se.
Pokračování ...