Uspěla v automobilovém průmyslu, kterému odjakživa vládli muži, a také většina jejích podřízených jsou muži. Linda Jackson přitom nikdy nebyla nijak zapálenou řidičkou.
Těšit se na první okamžiky rána v přátelství s automobilem, vědět, že cesta do firmy nebo na obchodní schůzku za městem bude předehrou k báječnému startu pracovního dne. I tak by se dalo pojmenovat poslání dokumentu Manifest M.i. 21 automobilové značky DS. Vznikl na podporu designérů a vývojářů, kteří by v příštích letech měli aktivněji usilovat o to, aby zejména interiér aut jmenované značky byl ještě více nápomocen absolutní pohodě a vznešenému komfortu řidiče i posádky. Aby jízda nebyla stresující a vyčerpávající, nebo lépe, aby prvky nepohody za volantem dané vnějšími okolnostmi provozu byly tlumeny konstrukcí kabiny a takovým uspořádáním, které vyváží problémy, jež se na silnici vyskytují. Zcela prostě: aby jízda byla absolutním a krásným prožitkem. O podrobnostech jsem hovořila s Martinou Bedrnovou, DS Brand Director společnosti P Automobil Import s.r.o.:
Mít automobil vyšperkovaný podle vlastních představ, těšit se tím, někdy třeba i trochu pochlubit před veřejností nebo před kamarády, ostatně, proč ne? Tak jako si muži dávají záležet na tom, v jakých botách chodí po tomto světě nebo jaké nosí hodinky, tak s láskou a náležitou pozorností pečují o vzhled svého automobilu.
Prvním z tradičních podzimních sedmi dnů, během kterých mohou klienti značky Peugeot využít akčních cen a výhod, bude letos pondělí 16. října. Až do neděle 22. října bude nepochybně v koncesích Peugeot velmi rušno.
Síť autocenter AAA Auto, Mototechna, Auto Diskont a Driverama, provozovaná skupinou AURES Holdings, v těchto dnech dosáhla celkového historického počtu tří miliónů zákazníků, které za 31 let na trhu obsloužila dohromady na výkupu a prodeji. Počet je za celou skupinu, která v současné době provozuje téměř 60 poboček v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a Německu. Jen letos skupina vykoupí přes 90 000 vozů a stejný počet prodá.
Nová spolupráce společnosti E.ON a Kaufland usnadní přechod k e-mobilitě – ekologičtějšímu způsobu dopravy – zákazníkům i samotnému obchodnímu řetězci. E.ON v nadcházejících letech u všech stávajících prodejen Kaufland vybuduje síť dobíjecích hubů, poskytujících také možnost „ultrarychlého dobíjení“ podle aktuálních standardů a zároveň připraví elektromobilní firemní řešení i pro samotnou automobilovou flotilu Kauflandu, včetně všech výhod, které systém E.ON Drive svým zákazníkům nabízí. Spolupráce už má první viditelné výstupy v podobě nových fungujících dobíječek u prodejen Kaufland v Kolíně a v Jablonci nad Nisou nebo aktuálně v Praze v Hloubětíně. Další budou postupně přibývat.
Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...