Pro francouzskou automobilku Peugeot mají dlouhotrvající partnerství tradici i vysokou hodnotu. Na mnohaletém trvání dohodnuté spolupráce si značka zakládá, a to ať už se jedná o podporu sportovních či kulturních projektů, tak i o spolupráce na čistě průmyslové bázi.
S autem bývá trochu radosti a hodně starostí. Ale proč ty nepříjemné věci nepřenechat specializované firmě a sám si užívat jen potěšení z jízdy? Ano, lze to snadno v systému sdílení vozidel. Hovořili jsme o tom s Milanem Beutlem, ředitelem českého zastoupení Anytime Carsharing:
Startup Automobilist, známý svými uměleckými díly oživujícími klíčové okamžiky z historie i současnosti motorsportu, oficiálně otevřel první kamenný obchod v Česku. V obchodním centru Palladium Praha si mohou návštěvníci prohlédnout tištěné produkty, které vznikají ve spolupráci s největšími světovými značkami. Tým kolem Pavla Turka, Jana Rambouska a Petra Milerského zároveň odhalil nejnovější fine art print zachycující nejslavnější vítězství legendárního pilota F1 Ayrtona Senny.
Společnost E.ON v Česku 22. února otevřela v Sulejovicích u Lovosic svůj první ultrarychlý dobíjecí hub a v následujících letech bude masivně investovat do další veřejné infrastruktury. V celé Evropě by do roku 2026 měla být síť E.ON Drive rozšířená o dalších 5000 dobíjecích bodů. Zaměřit se přitom E.ON chce na rychlé a ultrarychlé dobíjení a komfort zákazníků. Neméně důležitá ale bude také nabídka domácího a firemního dobíjení, jak ukazuje pilotní projekt spolupráce s automobilkou KIA.
Hyundai Motor je o krok blíž k dosažení kompletní uhlíkové neutrality do roku 2045. Značka dosáhla za rok 2021 v Evropě hodnoty flotilových emisí 108,0 g, což je výrazně méně, než požadují emisní cíle Evropské unie.
Nový sportovně laděný hatchback Peugeot 308 byl uveden na evropský trh na konci roku 2021. Do Česka dorazí první klientské vozy v průběhu března. Dalo by se říct, že se prodeje nové „třistaosmičky“ teprve rozjíždějí.
Také se snažíte dobře hospodařit s každou minutou? Je to někdy to jediné, co člověku zbývá k tomu, aby byl stále aktivní, aby stihl využít hodně z toho, co mu život nabízí. A aby rovněž oplácel v tom nejlepším slova smyslu těm, kteří si to zaslouží. Nechci být patetická, a už vůbec ne škarohlíd a remcal, ale stále častěji přemýšlím o tom, jestli to všechno snažení má vůbec cenu. Jestli má smysl podnikat, odvádět daně, být laskavý, vstřícný, zodpovědný člověk. Všechno může rázem pokazit třeba městská hromadná doprava. Bydlím v Praze a z jednoho místa se snažím jezdit víc než 30 let do centra. Škoda, že jsem si nevedla přehled o všech těch zpožděních, která mi znemožnila obchodní schůzku, včasné zahájení nejrůznějších akcí, účast na tiskových konferencích, zmeškání divadelního představení, cestu do zahraničí.
Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:
Pokračování ...