Když jsem vstoupila do prostor Hyundai – Autocentrum Dojáček s.r.o., bylo mi jasné, že jsem v prostředí, jehož základ položil známý podnikatel Karel Dojáček. Dýchl na mne řád, jistota spolehlivého zázemí, i zrcadlo vize týkající se postupného rozvoje podnikání nejen v pražských Vršovicích, a také styl, jakým se jeho představy dostávají do praxe.
Na třetí říjnový týden se prodejci značky Peugeot důkladně připravovali. V předstihu plánovali objednávky a skladové zásoby, aby během sedmi klíčových dnů – od 14. do 20. října - nabídli svým klientům co nejbohatší a nejatraktivnější výběr vozů.
Na počátku inovativního marketingového projektu stál nápad propojit fanoušky značky Peugeot a obdivovatele jejích ambasadorů netradiční soutěží na sociálních sítích. Výsledkem bylo nezapomenutelné setkání, které se neslo ve znamení francouzského „L’art de vivre“ a přineslo všem zúčastněným jedinečný zážitek.
Veronika Michlová je jednatelkou společnosti MOTO ITALIA s.r.o., importéra Ducati pro Českou republiku. Na ní a jejím týmu záleží, jak si světoznámá značka u nás povede, a také, svým způsobem, jak moc budou motorky dělat radost svým majitelům. Jenže spojení žena a motocykl není ještě tak samozřejmé jako třeba žena a květinový salón nebo žena a cukrárna. Jaké jsou tedy stopy businessu, po nichž se rozhodla vydat? Jaké nitky příběhu ji svázaly s Ducati? Napověděla mi letos v únoru putovní výstava v pražském obchodním centru Arkády Pankrác.
Seriál o tom, co každá firma potřebuje 1. dílV životě každé firmy nastávají zlomové okamžiky. Jednou jde o prudký vzestup zakázek, podruhé o zásadní předěl ve struktuře činnosti, jindy je potřeba zavést nový systém řízení, téměř vždy pak společnost předat další generaci nebo ji prodat.
Peugeot uspěl ve veřejné zakázce na dodání 11 elektrických a plug-in hybridních vozů Dopravnímu podniku Hlavního města Prahy Značka Peugeot v České republice oznamuje úspěšné uzavření významné veřejné zakázky, v jejímž rámci do konce roku 2024 dodá Dopravnímu podniku Hlavního města Prahy (DPP) celkem 11 elektrických a plug-in hybridních vozidel.
Poslední dva roky pozoruji velmi zvláštní fenomén. Týká se přítomnosti v práci. Je to jasné, po covidu se na nás řítí dynamika dosud nevídaná. Nicméně tak nějak se změnil rytmus svátků, volna a dovolených. Vánoční prázdniny dětem sice končí na začátku ledna, ale v mnoha firmách klíčoví lidé do pracovního rytmu vplouvají až v polovině měsíce. Pak přichází 15 dní intenzivní práce. Po ní, od počátku jarních prázdnin, lidé rotují po horách a za stůl usedají přerušovaně až do konce března. Velikonoce odstartují další dovolenkový turnus. A květnové svátky mnozí využijí na odpočinkovou víc než týdenní šňůru. Od poloviny června se dostáváme na vlnu letních dovolených, která ustává až s půlkou září. Až potom se do půlky prosince rozjedou naplno kolečka pracovní aktivity, protože rok se pomalu s tím další schází. A pak je vánoční rádiový klid....
Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.
Pokračování ...