Dalo by se říct, že elektrické Mercedesy jezdí s českými skly. Minimálně to platí o třech posledních plně elektrických modelech bavorské automobilky – EQS, EQE a EQB. Do všech špičkových typů elektromobilů dodává kompletní boční zasklení chudeřický závod na výrobu autoskel AGC Automotive Czech. Do SUV pod označením EQB je to také čelní sklo s head up displejem.
Na předběžné výsledky české ekonomiky za poslední kvartál loňského roku si ještě musíme dva týdny počkat, nicméně pomalu a jistě se její obrázek začíná skládat.
Peugeot v ČR čelil po celý rok 2021 značnému převisu poptávky nad nabídkou. Dlouhotrvající celosvětová výrobní omezení vzniklá v souvislosti s pandemií Covid19 značně snížila schopnost prodejců uspokojit zájem zákazníků o vozy značky Peugeot, přičemž tento zájem stále výrazně rostl.
Společnost E.ON Energie pokračuje v rozšiřování své sítě dobíjecích stanic pro elektromobily E.ON Drive. Během října spustila osm nových dobíječek, a navíc i svou třetí ultrarychlou dobíjecí stanici, kterou řidiči najdou u Vyškova. Do konce roku by E.ON rád atakoval hranici 200 otevřených veřejných dobíječek. Stanice staví nejen kolem hlavních dopravních tahů, ale i v menších městech, u supermarketů nebo parkovišť.
Peugeot 3008, jeden z nejprodávanějších vozů značky, překonává pět let po svém uvedení na trh hranici milionu vyrobených kusů. Vůz s pořadovým číslem 1 000 000 je vybaven plug-in hybridním pohonem.
Růst značky DS Automobiles pokračuje. DS 4 je čtvrtým modelem v řadě, který na scénu uvádí novou generaci avantgardního designu. DS 4 je zásadním modelem stále strategického segmentu C-Premium, inovuje a přichází s novou siluetu, jež je k dispozici ve třech verzích: DS 4, DS 4 Cross a DS 4 Performance Line.
Také se snažíte dobře hospodařit s každou minutou? Je to někdy to jediné, co člověku zbývá k tomu, aby byl stále aktivní, aby stihl využít hodně z toho, co mu život nabízí. A aby rovněž oplácel v tom nejlepším slova smyslu těm, kteří si to zaslouží. Nechci být patetická, a už vůbec ne škarohlíd a remcal, ale stále častěji přemýšlím o tom, jestli to všechno snažení má vůbec cenu. Jestli má smysl podnikat, odvádět daně, být laskavý, vstřícný, zodpovědný člověk. Všechno může rázem pokazit třeba městská hromadná doprava. Bydlím v Praze a z jednoho místa se snažím jezdit víc než 30 let do centra. Škoda, že jsem si nevedla přehled o všech těch zpožděních, která mi znemožnila obchodní schůzku, včasné zahájení nejrůznějších akcí, účast na tiskových konferencích, zmeškání divadelního představení, cestu do zahraničí.
Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:
Pokračování ...