INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem

Auta

Graf dovezené ojetiny 2019 21
1. říjen 2021

Trend klesající nabídky ojetých vozů pokračuje v celé střední Evropě. V září ubylo oproti srpnu letošního roku přes 4 500 ojetých vozů. V meziročním srovnání je rozdíl opravdu markantní. Zářijová nabídka se oproti loňsku propadla o více než 80 000 tisíc vozů.

Continental sluzebni elektromobily
23. září 2021

Společnost Continental, jeden z největších dodavatelů světových automobilek, pokračuje v přechodu na stoprocentní udržitelnost. Nejpozději do roku 2050 chce tohoto závazku dosáhnout ve čtyřech oblastech: uhlíková neutralita, bezemisní mobilita a průmysl, cirkulární ekonomika a zodpovědné nakupování.

PEUGEOT 308PHEV 2103STYP 031
8. září 2021

Značka Peugeot se rozhodla navázat na úspěch vozu Peugeot 308 v segmentu kompaktních hatchbacků. Model, jehož všech generací se prodalo více než 7 milionů kusů, a který získal 42 mezinárodních ocenění, včetně titulu Car Of The Year v roce 2014, nyní přichází ve zcela nové podobě.

aa 14
2. září 2021

Rekord padl v České republice a v Polsku, kde AAA AUTO prodalo toto léto nejvíce automobilů v téměř třicetileté historii sítě autocenter největšího prodejce ojetin.

ds 1
31. srpen 2021

Z DS Automobiles, avantgardní prémiové značky skupiny Stellantis, se stává 100% elektrická značka a proaktivně se tak připravuje na rozsáhlé změny v automobilovém průmyslu. Od roku 2019 jsou všechny modely značky elektrifikované a od roku 2024 budou všechny nové modely společnosti DS Automobiles výhradně 100% elektrické.

Line Up Peugeot
20. červenec 2021

Strategie značky Peugeot se zaměřuje na elektrifikaci, a nový Peugeot 308 bude proto hned od uvedení na trh nabízen ve verzích hatchback i SW se dvěma plug-in hybridními motory. V roce 2021 se tak díky těmto novinkám zvýší míra elektrifikace modelové řady Peugeot (OV+UV) na 70 %. V roce 2023 bude v Evropě elektrifikováno 85 % modelů značky a do roku 2025 dosáhne tento podíl 100 %.

Slovo ke dni

  • Velký úklid v e-shopech

    Už dávno jsme si zvykli nakupovat nejen v kamenných obchodech, ale také na internetu. Obrat e-shopů neustále roste a v kritických obdobích, například během pandemie, překonával všechny rekordy. Kdo by ostatně neocenil téměř nekonečný výběr zboží, které vlastně ani nezná státní hranice ani prodejní dobu? Samozřejmě že e-commerce s sebou přináší i rizika pro obě strany, pro prodávající i zákazníky. Proto je překvapující, že teprve nyní zpřísnila naše legislativa pravidla obchodování. Už si ani v „anonymním“ cyber prostoru nebude moci každý dělat, co chce, a počítat s tím, že mu vše projde. Například používat e-shop jako bezplatnou půjčovnu nebo sám sobě psát pochvalné recenze a záměrně klamat spotřebitele. Není pochyb, že dodržování přísnějších regulí internetovému businessu jenom prospěje a podpoří jeho další růst.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Arbitrážní a mediační centrum WIPO: zkušenosti ze zahraničí 30. listopad 2022

V tomto vydání zakončíme seriál o IP mediacích a jejich využití při řešení sporů v oblasti ochrany duševního vlastnictví nahlédnutím do zahraničí. Konkrétně se zaměříme na zkušenosti a na mediační případy úspěšně vyřešené v Arbitrážním a mediačním centru Světové organizace duševního vlastnictví (WIPO) v Ženevě a v Singapuru.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3