Před několika dny uvedla značka Peugeot na náš trh faceliftované modely 2008 a 508. Dva zcela odlišné vozy s rozdílnou filozofií. Zajímalo nás proto, komu především budou dělat radost a zda se tuzemští zákazníci orientují při výběru stále převážně racionálně, nebo zohledňují i jiná kritéria. Na otázky nám odpovídal Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.
Uspěla v automobilovém průmyslu, kterému odjakživa vládli muži, a také většina jejích podřízených jsou muži. Linda Jackson přitom nikdy nebyla nijak zapálenou řidičkou.
Těšit se na první okamžiky rána v přátelství s automobilem, vědět, že cesta do firmy nebo na obchodní schůzku za městem bude předehrou k báječnému startu pracovního dne. I tak by se dalo pojmenovat poslání dokumentu Manifest M.i. 21 automobilové značky DS. Vznikl na podporu designérů a vývojářů, kteří by v příštích letech měli aktivněji usilovat o to, aby zejména interiér aut jmenované značky byl ještě více nápomocen absolutní pohodě a vznešenému komfortu řidiče i posádky. Aby jízda nebyla stresující a vyčerpávající, nebo lépe, aby prvky nepohody za volantem dané vnějšími okolnostmi provozu byly tlumeny konstrukcí kabiny a takovým uspořádáním, které vyváží problémy, jež se na silnici vyskytují. Zcela prostě: aby jízda byla absolutním a krásným prožitkem. O podrobnostech jsem hovořila s Martinou Bedrnovou, DS Brand Director společnosti P Automobil Import s.r.o.:
Mít automobil vyšperkovaný podle vlastních představ, těšit se tím, někdy třeba i trochu pochlubit před veřejností nebo před kamarády, ostatně, proč ne? Tak jako si muži dávají záležet na tom, v jakých botách chodí po tomto světě nebo jaké nosí hodinky, tak s láskou a náležitou pozorností pečují o vzhled svého automobilu.
Prvním z tradičních podzimních sedmi dnů, během kterých mohou klienti značky Peugeot využít akčních cen a výhod, bude letos pondělí 16. října. Až do neděle 22. října bude nepochybně v koncesích Peugeot velmi rušno.
Síť autocenter AAA Auto, Mototechna, Auto Diskont a Driverama, provozovaná skupinou AURES Holdings, v těchto dnech dosáhla celkového historického počtu tří miliónů zákazníků, které za 31 let na trhu obsloužila dohromady na výkupu a prodeji. Počet je za celou skupinu, která v současné době provozuje téměř 60 poboček v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a Německu. Jen letos skupina vykoupí přes 90 000 vozů a stejný počet prodá.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...