INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Auta

1. září 2011

GE Money Auto nabízí k úvěru autoCREDIT sadu nových zimních pneumatik navíc. Reaguje tak na novou legislativní úpravu, která vyžaduje povinné užívání zimních pneumatik na všech silnicích v období mezi listopadem a březnem.  V případě zimních pneumatik však nejde jen o splnění zákonné povinnosti, ale především o důležitý prvek zvyšující bezpečnost jízdy na zimních silnicích. Řidiči přezutím na zimní pneu také ušetří, a to nejen na pokutách, ale například i na eventuálním nekráceném pojistném plnění v případě nehody.

30. srpen 2011

Seznam.cz se svým portálem Sauto.cz se spojil s leadrem na trhu v prověřování původu a historie vozidel, společností Cebia. Zájemci o koupi ojetého vozu se tak mohou snáze orientovat v inzerátech a hlavně mít větší jistotu při nákupu ojetého vozidla.

KIA_Picanto
12. srpen 2011

Kia Motors Corporation oznámila prodejní výsledky za měsíc červenec. Celkový počet vozů prodaných v Koreji i na exportních trzích činil v uplynulém měsíci 208 074 kusů, což představuje meziroční nárůst o 15 procent.

Command_online
2. srpen 2011

Jak si inženýři značky Mercedes-Benz představují blízkou a vzdálenější budoucnost multimediálních systémů prezentovala společnost při akci TecTalk „@ your comand". Prof. Dr.- Ing. Bharat Balasubramanian, vedoucí ředitelství pro produktové inovace a procesní technologie v oddělení výzkumu a vývoje koncernu Daimler AG při této příležitosti uvedl: „Naši vizi lze shrnout čtyřmi hesly: komplexní zážitek, přirozená interakce, smyslová dokonalost a komfort s dálkovým ovládáním".

2. srpen 2011

Allianz pojišťovna rozšiřuje motoristům asistenční službu o novinku, která je na českém trhu doposud nestandardní. Pokud jejich auto zůstane nepojízdné nebo jej ukradnou zloději, zajistí jim prostřednictvím asistenční služby přistavení náhradního vozidla. Jinak řečeno – řidič už nikdy nezůstane v takové situaci bez možnosti pokračovat v cestě.

2. srpen 2011

Z nezávislého průzkumu společnosti IBRS, zpracovaného pro DIRECT Pojišťovnu, vyplývá, že změna poskytovatele autopojištění se vyplatí 71 % řidičů. Pokud se rozhodnou pro DIRECT Pojišťovnu, mohou si pojištění sjednat jednoduše během několika minut přes internet nebo po telefonu a především ušetřit v průměru 1750 Kč na povinném ručení. Řidiči by se proto měli zamyslet nad svým povinným ručením a zvážit, zda výše jejich pojistného je nejvýhodnější, jakou mohou na trhu získat. (tz)

Slovo ke dni

  • Vesnice, jak ji možná neznáte

    Lidé na vsi jsou prý konzervativní, zaostalí a možná i hloupí. Ano, tak o nich často smýšlí zejména město. Avšak mýlí se, jak ukázal i čerstvý průzkum Asociace malých a střeních podniků a živnostníků ČR. Vyšlo jim, že zemědělci jsou v digitalizaci dál než průmysl. K čemu nejmodernější technologie využívají? Například satelitní navigaci k zjišťování dat o svých pozemcích a pěstovaných plodinách. Sbírají informace všude tam, kde potřebují znát přesnou situaci online. Není pro ně ani neznámý pojem internet zvířat, i na venkově se daří umělé inteligenci... V rostlinné i živočišné výrobě se už bez systémů tzv. přesného zemědělství neobejdou. A to se venkované musí vyrovnat s překážkami, které v městských aglomeracích nemají, kupříkladu se špatným pokrytím vysokorychlostními internetovými službami nebo s horším přístupem k investičním...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE