INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Auta

31. květen 2011

S poškozením čelního skla automobilu se v posledních dvou letech podle ankety DIRECT Pojišťovny setkalo 60 % řidičů. Bez sjednaného pojištění si zpravidla náklady na opravu hradí motoristé sami, dokázat zavinění jinému řidiči, od jehož vozu vystřelil osudový kamínek, je prakticky nemožné. Výměna čelního skla u běžného automobilu přijde zhruba na 6 až 7 tisíc korun. Drobnou prasklinu proto 6 z 10 řidičů neřeší včas a opravu odkládají. DIRECT Pojišťovna vychází motoristům vstříc a v rámci své podpory zodpovědného chování nabízí k autopojištění až do 30. června 2011 pojištění čelního skla zdarma.

23. květen 2011

Klimatizace se stále častěji objevují i v ojetých autech. V AAA AUTO je momentálně vybaveno klimatizací 73 procent všech nabízených vozů, zatímco loni v květnu to bylo jen 64 procent. Roste i počet vozidel s dokonalejší automatickou klimatizací. Zatímco loni tvořil poměr manuální a automatické klimatizace 2:1, dnes už činí 3:2.

19. květen 2011

Nová plnicí stanicieC NG v Lounech již zhruba měsíc od slavnostního zahájení provozu poskytuje služby autobusům Dopravního podniku Ústeckého kraje a majitelům vozidel se CNG pohonem. Její provozovatel RWE Plynoprojekt, s.r.o. poprvé využil plnicí technologii německé provenience BOHLEN &DOYEN v kotejnerovém uspořádání, kterou včetně plnicích stojanů dodala společnost PH GIA, spol. s r.o.

P1140579
19. květen 2011

Unipetrol v rámci podpory vzdělání v oblasti chemie a národního úsilí o propagaci Mezinárodního roku chemie v České republice zahájil workshop Chemie a paliva. Tato jednodenní akce se uskutečnila v prostorách Národní technické knihovny a přilehlém prostranství v Praze Dejvicích. Návštěvníci viděli ukázky výroby a využití tradičních i alternativních paliv, soutěže o hodnotné ceny a také na experimenty Michaela Londesborougha, známého z pořadu PORT České televize.

17. květen 2011

Jan Linhart, Partner, KPMG Česká republika: „Dubnový pokles příliš nepřekvapil. Negativní zprávy o hospodaření některých jihoevropských zemí ovlivnily domácí poptávku. Obyvatelé Řecka, Portugalska, Itálie a Španělska i nadále odkládají nákupy aut kvůli nejistotě z dalšího vývoje. Naopak v Německu lze sledovat zajímavý růst díky oživení ekonomiky.

17. květen 2011

Loňský rok byl rekordní ve škodách, které na automobilech způsobily živelné události. Rizikové je z tohoto pohledu zejména jarní a letní období, spojené s častějšími krupobitími a bouřkami se silným větrem. Jediné účinné opatření, které může minimalizovat způsobené škody, je pojištění. To je možné získat u Slavia pojišťovny již za 300 Kč na rok jako připojištění k povinnému ručení, avšak to má svá omezení. Komfortním produktem, který zcela ochrání automobil, je živelné pojištění nabízené v rámci ALL RISK havarijního pojištění.

Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE