INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Auta

24. duben 2013

Společnosti UNIQA pojišťovna a Cebia uvedly na trh unikátní produkt UNIQA SafeLine pro zabezpečení vozidla i jeho posádky spojený s autopojištěním. Toto pojištění nové generace chrání nejen automobil před odcizením, ale především život a zdraví lidí v něm. Řada zákazníků získá tyto služby k běžnému autopojištění zdarma a ještě výrazně ušetří na pojistném. UNIQA SafeLine navíc optimalizuje pojistné - čím méně zákazník najezdí kilometrů, tím je pojistné nižší.

16. duben 2013

Čísla tuzemského prodeje CNG vozů u nás za první čtvrtletí roku 2013 i přes očekávání mile překvapily. Podle statistik Sdružení dovozců automobilů se našemu oboru navzdory celkové recesi nebývale daří. Při porovnání podobného časový intervalu roku 2012 dojdeme ke zjištění, že za první tři měsíce roku 2013 bylo meziročně registrováno více než dvojnásobné množství CNG modelů a oproti úvodnímu kvartálu roku 2011 je rozdíl dokonce pětinásobný.

12. duben 2013

Již 46. veřejná plnicí stanice na stlačený zemní plyn (CNG)       se slavnostně otevřela na Písecku. První veřejná CNG stanice na Písecku je umístěna v průmyslové zóně u píseckého JITEXU.

4. duben 2013

Společnost Cebia, leader v oblasti prověřování původu a historie vozidel, upozorňuje na rizika pořízení individuálně dovážených vozidel z USA. Podle údajů amerických pojišťoven bylo loni hurikánem Sandy zaplaveno více než 230 tisíc aut. Cebia proto doporučuje prověření původu takového vozidla před jeho zakoupením.

CNG Korec
27. březen 2013

Herec Vlasta Korec bude jezdit na CNG s tímto passatem                                   RWE bude spolupracovat s Vlastou Korcem a společností CNG Expert na propagaci stlačeného zemního plynu (CNG) jako výhodné pohonné hmoty. Známý moderátor a herec bude jezdit vozidlem Volkswagen Passat TSI Ecofuel s pohonem na CNG, který mu zapůjčí společnost CNG expert. Cílem dlouhodobé spolupráce je porovnání naftového a CNG pohonu především z ekonomické stránky.

15. březen 2013

Počet osobních a užitkových CNG vozidel se za 7 let zvýšil 11 krát. Již v sobotu 16. března uplyne sedm let od podepsání tzv. Dobrovolné dohody, kterou podepsaly plynárenské společnosti a stát. Od roku 2006 je dnes 8,6 krát více vozidel na stlačený zemní plyn (CNG) a přibylo 35 CNG plnicích stanic. Spotřeba stlačeného zemního plynu se oproti roku 2006 zvedla 4,3 krát. Autobusů na zemní plyn je dnes u nás 2 krát více. Největší vývoj je tradičně v oblasti osobních a užitkových vozidel, jejichž počet se oproti roku 2006 navýšil 11,2 krát. Prodej CNG je pak dnes 4,3 krát větší.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3