INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Auta

18. říjen 2011

Od 1. listopadu 2011 nabývá účinnosti nové ustanovení zákona o silničním provozu, které zavádí prakticky povinné užívání zimních pneumatik na všech silnicích v období od začátku listopadu do konce března. Podle výsledků ankety realizované pro DIRECT Pojišťovnu se i přesto 65 % z těch, kteří nepřezouvali na zimní pneumatiky v minulém roce, nechystá přezouvat ani letos. Tato okolnost však může mít v případě nehody negativní vliv na výši pojistného plnění.

Direct_pojistovna_logo
11. říjen 2011

Všichni noví klienti, kteří si u DIRECT Pojišťovny sjednají havarijní pojištění MAXI, získají jako bonus navigaci zdarma. Tato nabídka platí pro sjednání pojistky online a po telefonu. Balíček DIRECT auto MAXI poskytuje pojistnou ochranu v případě havárie, odcizení vozu, živelní události i vandalismu. Obsahuje také asistenční služby ASIST+ a povinné ručení, u kterého nyní noví klienti získávají dva měsíce zdarma.

Logo_GC_nove
26. září 2011

Havířovská firma GASCONTROL, společnost s r.o., uspořádala v expozici historie plynárenství na bývalém Dole Michal v Ostravě-Michálkovicích, prezentaci technologií stlačeného zemního plynu (CNG) pro dopravu s praktickou ukázkou automobilů s tímto pohnem. Jízdou na zemní plyn lze uspořit až 50 % nákladů, což ocení všichni motoristé, zvláště podnikatelé a firmy.

21. září 2011

Dopravní nehody šetřené Policií ČR za poslední 3 roky 2009 až 2011 jsou již vzájemně porovnatelné, neboť změna limitu hlášení na 100 tis. Kč nastala od 1.1.2009. Za oba roky 2009 i 2010 bylo Policií ČR šetřeno cca. 35 tis. nehod vzniklých v lednu až červnu. Za stejné období roku 2011 sice počet všech nehod poklesl o 3% (patrně díky mírnějším klimatickým podmínkám prvního čtvrt- nebo pololetí roku 2011), ale počet nehod se zraněním a úmrtím narostl o 4%.

19. září 2011

V září 2010 uvedla DIRECT Pojišťovna na trh revoluční novinku - službu AutoHELP, která zajistí pomoc klientům v případě nezaviněné nehody. Nastal tím, skutečný přelom v oblasti likvidace pojistných událostí a DIRECT Pojišťovna za tuto službu získala v hlasování veřejnosti ocenění Pojišťovací inovátor roku 2011. Většina tuzemských pojišťoven od té doby následovala příkladu DIRECT Pojišťovny a podobný produkt uvedla i do své nabídky. Co je ale nejdůležitější: AutoHELP vzbudil jednoznačně kladné ohlasy klientů. 8 z 10 klientů si již tuto službu zdarma aktivovalo.

rb_1122644
19. září 2011

"Ziskovost světového automobilového dodavatelského průmyslu dosáhla v roce 2010 rekordní výše – a to pouze jeden rok po rekordně nízkých číslech v roce 2009", řekl Felix Mogge, Principal z kompetenčního centra Automotive společnosti Roland Berger Strategy Consultants.

Slovo ke dni

  • Vesnice, jak ji možná neznáte

    Lidé na vsi jsou prý konzervativní, zaostalí a možná i hloupí. Ano, tak o nich často smýšlí zejména město. Avšak mýlí se, jak ukázal i čerstvý průzkum Asociace malých a střeních podniků a živnostníků ČR. Vyšlo jim, že zemědělci jsou v digitalizaci dál než průmysl. K čemu nejmodernější technologie využívají? Například satelitní navigaci k zjišťování dat o svých pozemcích a pěstovaných plodinách. Sbírají informace všude tam, kde potřebují znát přesnou situaci online. Není pro ně ani neznámý pojem internet zvířat, i na venkově se daří umělé inteligenci... V rostlinné i živočišné výrobě se už bez systémů tzv. přesného zemědělství neobejdou. A to se venkované musí vyrovnat s překážkami, které v městských aglomeracích nemají, kupříkladu se špatným pokrytím vysokorychlostními internetovými službami nebo s horším přístupem k investičním...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE