INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Auta

ABC_Winners_Kia_Motors
25. červenec 2011

Společnost Kia Motors je jedním z hlavních vítězů prvního ročníku „Soutěže automobilových značek" (Automotive Brand Contest). Tato nová mezinárodní soutěž značek a designu byla zorganizována Poradním sborem pro design (Rat für Formgebung), který je rovněž zodpovědný za udělování prestižní německé Ceny za design (Designpreis der Bundesrepublik Deutschland).

Logo_skofin
19. červenec 2011

Společnost ŠkoFIN uzavřela 30. června 750 000. smlouvu na financování vozu. Smlouva byla uzavřena u autorizovaného prodejce CB Auto a.s. a šťastný majitel nového vozu pan Václav Brabec navíc od ŠkoFINu získal odměnu v podobě karty CCS v hodnotě 50 000 korun. Společnost ŠkoFIN tak oslavila své další obchodní jubileum.

19. červenec 2011

Společnost ČEPRO rozšiřuje provozní dobu čerpací stanice v Nehvizdech na NONSTOP díky speciálnímu tankomatu - bezobslužnému systému čerpání benzínu a nafty. Tankomat umožní nákup pohonných hmot i v pozdních nočních hodinách prostřednictvím zabezpečeného platebního terminálu. Během dne bude stanice fungovat v normálním režimu s obsluhou.

19. červenec 2011

Již od roku 2009 nabízí Slavia pojišťovna řidičům bez „vyježděného bonusu" na povinném ručení propůjčení dvouletého bonusu a tím i slevu na pojistném ve výši 15 %. Pokud však řidič způsobí během prvních dvou let dopravní nehodu, je mu tento propůjčený bonus odebrán a musí slevu na pojistném doplatit. Zavedení bonus kreditu mělo pozitivní vliv na nehodovost řidičů bez bonusu, proto se nyní pojišťovna rozhodla podpořit tento trend zvýšením propůjčeného bonusu na 30 %.

14. červenec 2011

Výsledky exkluzivního průzkumu DIRECT Pojišťovny ukazují, že tuzemské autoškoly řidičům poskytují dobré základy pro zvládnutí základů řízení, ale nenaučí je čelit složitějším situacím. Pouze 17 % oslovených si myslí, že absolvent autoškoly dokáže zvládnout vozidlo v případě smyku, mokré vozovky či náledí. Naopak pozitivně respondenti hodnotí výuku teorie (84 %) a výuku ovládání vozu při rozjíždění, řazení či parkování (72 %). Čtyři z 10 řidičů se v průzkumu přiznávají, že si po úspěšném získání řidičského průkazu nikdy nezopakovaly pravidla silničního provozu.

12. červenec 2011

S půjčkou MojeAuto mohou klienti Komerční banky financovat nákup automobilu pohodlně a výhodně. Půjčka, kterou mohou klienti získat v pobočkové síti Komerční banky i Modré pyramidy stavební spořitelny, nabízí výhodné úrokové sazby i levnější pojištění po celou dobu splácení.

Slovo ke dni

  • Vesnice, jak ji možná neznáte

    Lidé na vsi jsou prý konzervativní, zaostalí a možná i hloupí. Ano, tak o nich často smýšlí zejména město. Avšak mýlí se, jak ukázal i čerstvý průzkum Asociace malých a střeních podniků a živnostníků ČR. Vyšlo jim, že zemědělci jsou v digitalizaci dál než průmysl. K čemu nejmodernější technologie využívají? Například satelitní navigaci k zjišťování dat o svých pozemcích a pěstovaných plodinách. Sbírají informace všude tam, kde potřebují znát přesnou situaci online. Není pro ně ani neznámý pojem internet zvířat, i na venkově se daří umělé inteligenci... V rostlinné i živočišné výrobě se už bez systémů tzv. přesného zemědělství neobejdou. A to se venkované musí vyrovnat s překážkami, které v městských aglomeracích nemají, kupříkladu se špatným pokrytím vysokorychlostními internetovými službami nebo s horším přístupem k investičním...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE