INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Auta

28. listopad 2011

Pojišťovny stále více rozlišují ceny povinného ručení podle věku a bydliště řidičů. Zatímco starší majitel automobilu nižší třídy z malého města zaplatí za nejlevnější povinné ručení pod 900 Kč ročně, mladíka z velkoměsta bude stát stejný produkt více než dvojnásobek. Ukázaly to listopadové modelové kalkulace internetového portálu ČeskéPojištění.cz, který porovnal aktuální nabídky tuzemských pojišťoven.

23. listopad 2011

Až na miliony korun se může vyšplhat částka vymáhaná na řidiči vozidla, který nemá sjednané povinné ručení a způsobil dopravní nehodu s vážnou újmou na zdraví. Hmotné škody se pak pohybují v řádech desetitisíců korun. I navzdory těmto faktům však jezdí po tuzemských silnicích přes 600 tisíc motoristů bez sjednaného povinného ručení, které je ze zákona povinné. Pojišťovny přitom letos na podzim nabízí řidičům v rámci povinného ručení řadu novinek a výhod.

CNGauto
22. listopad 2011

Na Auto Show v Los Angeles byla udělena cena „Green Car of the Year" pro rok 2012. Toto ocenění uděluje časopis Green Car Journal, resp. 11 členná porota, složená jak ze zástupců automobilového průmyslu, tak i odborníků na životní prostředí. Vítězem této soutěže se nestal žádný elektromobil, ale vůz na stlačený zemní plyn (CNG) Honda Civic Natural Gas díky nejlepším hodnotám ze všech vozidel.

Direct_pojistovna_logo
21. listopad 2011

Podle průzkumu DIRECT Pojišťovny se více než polovina řidičů v minulosti setkala s tím, že jejich vůz byl na parkovišti poškozen. Obvykle to pro řidiče znamená, že opravu vozu musejí uhradit sami, protože k poškození se nikdo nehlásí (uvedlo 67 % dotázaných). Na druhé straně se ale jen 37 % řidičů přiznalo k tomu, že pokud sami cizí vůz na parkovišti poškodí, jednoduše od nehody ujedou.

nakup_on_line_zdroj_foto_APEK
21. listopad 2011

Pořídit zimní pneumatiky v kamenných obchodech může být problém. Jednou z příčin tohoto stavu je novela zákona, která řidičům stanovuje povinnost používat zimní obutí od listopadu do března. Tím se dá vysvětlit i zvýšený zájem motoristů o zimní pneumatiky v tomto období. Zatímco v některých běžných obchodech již nemusí být k dostání, na internetu se dají stále pořídit, což je dobrá zpráva pro řidiče, kteří ještě nestihli přezout své auto do zimního obutí.

Direct_pojistovna_logo
14. listopad 2011

69 % řidičů v průzkumu DIRECT Pojišťovny uvedlo, že lepší cena autopojištění je pro ně hlavním motivem pro změnu pojišťovny. Průměrná částka úspory, které lze na českém trhu ročně dosáhnout změnou poskytovatele povinného ručení, je přitom 1065 Kč, u DIRECT Pojišťovny je to dokonce 1750 Kč. Přesto většina řidičů se změnou stále váhá.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3