INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Kvalita

Era_logo_final
24. listopad 2011

Soutěž ERA Starosta roku, kterou vyhlašuje Poštovní spořitelna s Nadací VIA, garantem projektu, má již svého historicky třetího vítěze. Starosotou roku 2011 se stal Pavel Kašpárek, starosta obce Úsilné z okresu České budějovice v Jihočeském kraji. Od Poštovní spořitelny tak obec získala do svého rozpočtu částku 250 tisíc korun a tradiční Rychtářské právo jako symbol dobrého vedené obce.

logo_Firma_roku_2011_Vodafone
23. listopad 2011

Vítězem pátého ročníku anticeny Absurdita roku je povinnost nosit na rejstříkový soud dokumenty, které jsou k dispozici online. Ze sedmi nominací, které byly vybrány z více než 200 tipů, zvítězila tato absurdní povinnost ziskem 28,4 % hlasů. Na druhém místě skončilo zasílání porno časopisů poslancům zdarma a na třetí příčce se umístilo zbytečné identifikační číslo provozovny.

ND_970x210px
31. říjen 2011

Od 1. srpna 2011 startuje dvouměsíční kampaň Nadačního fondu pro podporu zaměstnání osob se zdravotním postiženým (NFOZP) s názvem JSOU ZDRAVÍ?. „Cílem kampaně, kterou s týmem NFOZP připravila agentura OgilvyOne, je velmi zábavnou a hravou formou upozornit na nesmyslnou práci, kterou dokáží vyrobit zdraví lidé a poukázat na paradoxně kvalitní a certifikovanou práci firem zaměstnávajících zdrav. postižené osoby ochrannou známkou Práce postižených. Ochrannou známku, kterou vlastní náš Nadační fond NFOZP a která je od roku 2010 zařazena mezi 19 národních certifikovaných známek kvality", řekla ředitelka NFOZP Hana Potměšilová.

mesto_pro_byznys_2011
27. říjen 2011

Srovnávací výzkum Město pro byznys, který již čtvrtým rokem vyhodnocuje podnikatelské prostředí v 227 obcích České republiky, vyhlásil města s nejlepšími podmínkami pro podnikatele Středočeského kraje. V konkurenci dvaceti šesti hodnocených měst se nejlépe umístil Benešov. Druhou příčku obsadilo Mnichovo Hradiště, na třetím místě skončila Lysá nad Labem.

mesto_pro_byznys_2011
27. říjen 2011

Srovnávací výzkum Město pro byznys, který již čtvrtým rokem vyhodnocuje podnikatelské prostředí v 227 obcích České republiky, vyhlásil městské části s nejlepšími podmínkami pro podnikatele v Hlavním městě Praze. V konkurenci dvaadvaceti městských částí se nejlépe umístila Praha 19. Druhou příčku obsadila Praha 13, na třetím místě skončila Praha 4.

21. říjen 2011

Pátý ročník této tradiční petrolejářské soutěže v ČR má své vítěze. Nejprestižnější cenu PETROLawards Osobnost roku získal dlouholetý předseda Sdružení čerpacích stanic Ing. Ivan Indráček. V souboji o titul Dallmayr Čerpací stanice roku zvítězila benzínová stanice GOLD Horní Bečva, která jako první dosáhla prémiové úrovně kvality produktů a služeb.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3