INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Kvalita

ND_970x210px
31. říjen 2011

Od 1. srpna 2011 startuje dvouměsíční kampaň Nadačního fondu pro podporu zaměstnání osob se zdravotním postiženým (NFOZP) s názvem JSOU ZDRAVÍ?. „Cílem kampaně, kterou s týmem NFOZP připravila agentura OgilvyOne, je velmi zábavnou a hravou formou upozornit na nesmyslnou práci, kterou dokáží vyrobit zdraví lidé a poukázat na paradoxně kvalitní a certifikovanou práci firem zaměstnávajících zdrav. postižené osoby ochrannou známkou Práce postižených. Ochrannou známku, kterou vlastní náš Nadační fond NFOZP a která je od roku 2010 zařazena mezi 19 národních certifikovaných známek kvality", řekla ředitelka NFOZP Hana Potměšilová.

mesto_pro_byznys_2011
27. říjen 2011

Srovnávací výzkum Město pro byznys, který již čtvrtým rokem vyhodnocuje podnikatelské prostředí v 227 obcích České republiky, vyhlásil města s nejlepšími podmínkami pro podnikatele Středočeského kraje. V konkurenci dvaceti šesti hodnocených měst se nejlépe umístil Benešov. Druhou příčku obsadilo Mnichovo Hradiště, na třetím místě skončila Lysá nad Labem.

mesto_pro_byznys_2011
27. říjen 2011

Srovnávací výzkum Město pro byznys, který již čtvrtým rokem vyhodnocuje podnikatelské prostředí v 227 obcích České republiky, vyhlásil městské části s nejlepšími podmínkami pro podnikatele v Hlavním městě Praze. V konkurenci dvaadvaceti městských částí se nejlépe umístila Praha 19. Druhou příčku obsadila Praha 13, na třetím místě skončila Praha 4.

21. říjen 2011

Pátý ročník této tradiční petrolejářské soutěže v ČR má své vítěze. Nejprestižnější cenu PETROLawards Osobnost roku získal dlouholetý předseda Sdružení čerpacích stanic Ing. Ivan Indráček. V souboji o titul Dallmayr Čerpací stanice roku zvítězila benzínová stanice GOLD Horní Bečva, která jako první dosáhla prémiové úrovně kvality produktů a služeb.

logo_v_poz_bar_s_och
21. říjen 2011

Domácí produkce to nemá na trhu lehké a u Čechů předem vyhrané. Musí spotřebitele přesvědčit vysokou kvalitou a dobrou cenou a přitom svádět konkurenční boj s dováženým, často dotovaným, zbožím. Po otevření trhu a přechodném „okouzlení světovou nabídkou" mohou zákazníci srovnávat a stále častěji vybírají produkty „s trikolórou". Více se dozvíte v rozhovoru s Ing. Leo Kolečkářem, ředitelem společnosti Český výrobek s.r.o. www.ceskyvyrobek.eu

5. říjen 2011

Po několika měsících soutěžního klání návrhářů z celého světa, kteří měli uvažovat mimo zajeté koleje a v rámci zásad trvale udržitelného navrhování, společnost Dassault Systèmes SolidWorks Corp. oficiálně vyhlásila vůbec první vítěze hlavních cen a další oceněné v soutěži Green Design (Zelený návrh).

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3