INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Lobby info

21. květen 2013

Agrární komora ČR je největší zájmová organizace zřízená zákonem č. 301/1992 Sb., o Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky v platném znění. Jako taková sdružuje většinu podnikatelů v zemědělství, lesnictví a potravinářství všech forem vlastnictví a způsobů podnikání. Členové Agrární komory ČR obhospodařují téměř 2 miliony hektarů zemědělské půdy, což jsou zhruba tři pětiny z celkové výměry České republiky.

IMG 5130
21. květen 2013

Ve dnech 15. – 19. května 2013 se v prostorách jižního křídla děčínského zámku uskutečnil již 42. ročník nejprestižnější floristické soutěže v České republice, Mistrovství floristů České republiky – Děčínská kotva 2013. Celá akce byla součástí projektu „Floristika čtyřmi smysly“, který byl financován z prostředků Evropské unie v rámci podpory z Fondu malých projektů EUROREGIONU ELBE/LABE.

20. květen 2013

Znečištění ovzduší představuje pro Evropany největší zdravotní riziko spojené se životním prostředím. S jakými překážkami se evropská města potýkají ve svém úsilí kvalit ovzduší zlepšit? Jaké politické kroky jsou potřeba ke zlepšení ochrany zdraví občanů před znečištěným ovzduším? Jak mohou ekologické inovace efektivně přispět ke snížení emisí a míry znečištění ve městech?

Pohled na účastníky diskusního setkání
20. květen 2013

Pohled  na účastníky diskuzního fóra V Kongresovém centru pražského Hotelu Ambasador se uskutečnilo druhé diskusní setkání k budoucnosti naší energetiky, zvláště k připravovaným změnám v energetické legislativě i ke žhavým tématům surovinové politiky státu, jako nakládání s odpady včetně recyklace a energetického využití, výstavbě nových spaloven či těžbě hnědého uhlí. Setkání připravila E15 a vydavatelství Mladá fronta spolu s generálním partnerem - Skupinou ČEZ, hlavním partnerem - Teplárenským sdružením ČR a partnery: RWE, EP  Energy, Czech Coal, E.ON, MPO ČR, MŽP ČR a Evropským regulačním úřadem.

20. květen 2013

Doprovodná podnikatelská mise organizovaná Hospodářskou komorou České republiky (HK ČR) se z Litvy přesunula do Lotyšska. Do Rigy doprovodilo předsedu vlády ČR Petra Nečase téměř 20 zástupců českých firem mající zájem o navázání nových obchodních kontaktů a kontraktů, či o prohloubení stávající spolupráce.

16. květen 2013

Hospodářská komora České republiky (HK ČR) je organizátorem další z doprovodných podnikatelských misí, která má za cíl podpořit české firmy v Pobaltí. Na dvoudenní misi do Litvy a Lotyšska doprovází předsedu vlády ČR Petra Nečase téměř 20 českých firem. Ve Vilniusu jednají s dvojnásobným počtem svých protějšků.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3