Novým senior brand managerem Velkopopovického Kozla se stal Jiří Švancara (40 let). Je zodpovědný za marketing značky na českém i slovenském trhu. Za sebou má zkušenosti z tuzemských pivovarů včetně dřívějšího působení v Plzeňském Prazdroji i vlastní podnikatelskou kariéru.
Novým generálním ředitelem cementárny Lafarge v České republice je od léta letošního roku Miroslav Kratochvíl. Jeho jmenování je součástí významných změn ve skupině LafargeHolcim, největšího světového producenta cementu.
Jeden ze zakladatelů a dosavadní předseda představenstva inženýrské společnosti DEL ze Žďáru nad Sázavou Jiří Kabelka získává její stoprocentní obchodní podíl. Po dohodě s ostatními akcionáři se bude nadále věnovat své vizi dlouhodobého rozvoje společnosti. Její vedení zůstává ve svých pozicích, kde se bude dále podílet na výkonném řízení podniku. Účastníci se rozhodli nezveřejňovat výši transakce.
Na pozici jednatele (CFO) společnosti PENNY Market s.r.o. nastoupil Radek Hovorka. Zodpovídat bude za oblast financí, controllingu, lidských zdrojů, logistiky a IT. V pozici vystřídal Martina Peffka, který po 11 letech v PENNY přechází na pozici CFO pro BILLA CEE a PENNY International na centrálu společnosti REWE International AG (RIAG) ve Vídni.
Novým finanční ředitelem (CFO, Chief Financial Officer) personální agentury Grafton Recruitment se stal Jan Urbánek (44). Má více než 15letou zkušenost na seniorních finančních pozicích v různých oblastech trhu.
Společnost Mars, jeden z předních světových výrobců cukrovinek, potravin a potravy pro domácí mazlíčky, jmenuje od 1. září Jana Záhumenského novým finančním ředitelem pro střední Evropu. Do Prahy přechází z pozice finančního ředitele z rakouské pobočky Mars Multisales Austria, kde získal cenné zkušenosti z oblasti finančního řízení. Současná finanční ředitelka pro střední Evropu, Yesim Ozer, dostala po třech úspěšných letech na této pozici šanci se posunout v rámci své kariéry v Mars do nové oblasti a byla jmenovaná ředitelkou pro Baltské státy.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...