Česká hotelová síť PYTLOUN HOTELS, která v současné době provozuje třináct populárních hotelů v ČR, oznámila, že do funkce generálního ředitele společnosti se od ledna 2021 vrací její majitel a zakladatel Lukáš Pytloun. Ve funkci střídá Martina Švehlu, který síť ke konci loňského roku opustil. Lukáš Pytloun bude ve funkci generálního ředitele odpovědný za vedení, řízení a rozvoj týmů v rámci celé hotelové sítě Pytloun Hotels a za její další plánovanou expanzi. V loňském roce se již síť rozrostla o menší šestnáctipokojový horský penzion Union v Harrachově, který přímo sousedí se **** hotelem Pytloun Wellness Hotel Harrachov a v plánu má další akvizice a pronájmy hotelů zejména v centru Prahy, v krajských městech a také na horách.
Generální ředitel AGC Automotive Czech Luděk Steklý (na snímku) zamířil do evropských struktur skupiny AGC. Luděk Steklý, který v Chudeřicích pět let vedl jednoho z největších výrobců automobilových skel, bude mít v evropské automobilové divizi AGC na starosti strategické řízení kvality, rozvoje a nákupu.
S novým produktem - systémem HELIOS Nephrite, určeným především pro velké firmy - přišla na podzim letošního roku na trh společnost Asseco Solutions. Současně nastoupil i nový produktový manažer, který je za něj jeho uživatelům i potenciálním zákazníkům odpovědný. Jmenuje se Jiří Brych (naroz. 1987).
Od prosince vede obchodní oddělení skupiny LOGeco bývalá ředitelka investiční platformy Bondster. Jana Mücková posiluje společnost LOGeco, která je jediným investorem revoluční technologie ERVOeco na zpracování odpadu.
Finančním ředitelem velkoobchodu MAKRO Cash & Carry ČR se stal k 1. listopadu 2020 Jens Schumacher, který dosud působil na stejném postu v Holandsku. Jens Schumacher zahájil svou kariéru na německé centrále velkoobchodní společnosti METRO GROUP v listopadu 2002 a to v oddělení Data Processing.
Novým senior brand managerem Velkopopovického Kozla se stal Jiří Švancara (40 let). Je zodpovědný za marketing značky na českém i slovenském trhu. Za sebou má zkušenosti z tuzemských pivovarů včetně dřívějšího působení v Plzeňském Prazdroji i vlastní podnikatelskou kariéru.
Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...
Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.
Pokračování ...