Na pozici vedoucí marketingu ŠKODA AUTO Česká republika nastupuje Martina Zimmermann. Zkušená manažerka má 12leté zkušenosti na různých marketingových pozicích v oblasti automotive, poslední 2 roky působila v tuzemském zastoupení mladoboleslavské automobilky.
Pavel Jirák, předseda Asociace českých stavebních spořitelen, povede Evropské sdružení stavebních spořitelen (EFBS). Správní rada EFBS ho zvolila za prezidenta této evropské asociace, která sdružuje téměř 50 členů z 12 zemí. Členské stavební spořitelny spravují vklady ve výši 224 miliard eur (téměř 6 biliónů korun). Pozici prezidenta tohoto prestižního sdružení tak bude opět zastávat Čech – Pavel Jirák totiž v této funkci střídá dalšího Čecha – Jana Jeníčka.
Novou ředitelkou marketingu a PR ve Slavia pojišťovně se stala Martina Lambert. Do společnosti přichází s mnohaletou zkušeností z oblasti marketingu, komunikace a CSR převážně z finančního sektoru.
Pavel Gorčica je od února novým členem top managementu a ředitelem provozu přeprav DB Schenker. Úspěšný manažer s bohatými zkušenostmi z průmyslu bude v logistické společnosti zastřešovat přepravní služby i pobočkovou síť.
Za externí komunikaci skupiny ČSOB pro oblast financování bydlení je nově zodpovědná Andrea Vokálová, dosavadní mluvčí Hypoteční banky. Veškerá témata související s bydlením a jeho financováním bude ve skupině nově zastřešovat jedna osoba. Dochází tak k integraci komunikace v rámci skupiny ČSOB, do které spadají Hypoteční banka a Českomoravská stavební spořitelna, jedničky trhu bydlení.
Proces integrace společností AXA do UNIQA dospěl k dalšímu milníku: minulý týden schválily dozorčí rady sjednocení sestavy představenstev pojišťoven na cílový stav. Jednotné představenstvo od nynějška povede jak UNIQA pojišťovnu, tak i AXA životní pojišťovnu a AXA pojišťovnu. Nové představenstvo má 7 členů.
Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...
Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.
Pokračování ...