Dozorčí rada schválila plánovanou personální obměnu představenstva UNIQA pojišťovny. S platností od 1. 1. 2020 se stal novým členem představenstva Marek Bártek, který bude zastávat funkci obchodního ředitele (CSO).
Novým ředitelem státního podniku DIAMO se od 1. ledna 2020 stane Ludvík Kašpar. Zvítězil v otevřeném výběrovém řízení. Ve funkci nahradí Jiřího Ježe, který firmu dočasně řídil jako krizový manažer.
S platností od 1. října 2019 byla Anna Vondráčková jmenována do funkce ředitelky komunikace pro ABB Česká republika. V pozici bude odpovědná za externí i interní komunikaci společnosti.
Pavel Jína (27) bude od 1. prosince 2019 ve společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za PR aktivity značky ŠKODA v České republice. Na pozici nahrazuje Vítězslava Pelce, který po osmi letech v roli PR manažera ŠKODA AUTO pro český trh zamíří do oddělení marketingu ŠKODA AUTO Česká republika. Ze své pozice bude zodpovídat za koordinaci marketingových a aktivaci sponzoringových aktivit značky na domácím trhu. Martin Preusker přichází do Komunikace produktu ve ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi. (tz)
ARBES Technologies, dodavatel informačních systémů pro bankovnictví a finanční trhy, založil dceřinou společnost INBRAIT. Jejím vedením byla pověřena Markéta Houštecká, která do nové firmy přišla zúročit svou praxi z nadnárodních společností. INBRAIT vznikla za účelem poskytování externích odborných IT kapacit a souvisejících služeb.
Vedení české pobočky mezinárodní komunikační agentury Grayling má od října na starosti Jana Pečenková, která dosud v agentuře vedla divizi Public Relations. Z pozice generální ředitelky je nově zodpovědná za obě divize, Public Relations i Public Affairs.
Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...