Společnost Kaspersky spustila specializovaný program, který má pomoci institucím lépe se orientovat a porozumět nejnovějším a nejčastějším kyberhrozbám zaměřeným na průmysl.
Česká technologická společnost SmartGuide nabídne Čechům možnost cestovat bezpečně, a to s minimalizací rizika nákazy Covid-19.
Další konektor pro propojení svých systémů připravily společně oXyShop a Asseco Solutions. Po ERP systému HELIOS Orange bude nyní možné e-shopy na míru od oXyShopu propojit i se systémem HELIOS Green.
IQ Structures nabízí svá technologická řešení pro ochranu dokumentů a bankovek v desítkách zemí světaSpolečnost patří k nejlepším výrobcům hologramů na světě.
Společnost DHL zveřejnila novou zprávu o trendech s názvem Next-Generation Wireless in Logistics (Nová generace bezdrátových technologií v logistice). Zpráva nabízí komplexní pohled na vývoj bezdrátových sítí a budoucnost internetu věcí v logistice.
Zatímco česká vláda postupně uvolňuje většinu nařízení přijatých v souvislosti s koronavirem a republika se snaží vrátit k běžnému režimu, ve využívání internetu došlo k mnoha změnám. Obchodní schůzky se pořádají z pohodlí domova nebo kanceláře přes videokonference, lidé mnohem více nakupují v e-shopech.
Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...