INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Kvalita

3. listopad 2014

Přes 80 zemí celého světa bude i v letošním roce slavit Listopad - Měsíc kvality. Připomenou si tak vzrůstající význam kvality v ekonomice, jako klíčové ho prvku konkurenceschopnosti, i v životě celé společnosti, jako důležité součásti strategie udržitelného rozvoje. Česká republika oslaví Měsíc kvality letos počtrnácté a opět budou jeho součástí akce pro odborníky i širokou veřejnost. Tradičním vyvrcholením všech aktivit bude Galavečer s Českou kvalitou a Slavnostní večer na Pražském hradě, na kterém budou předány Národní ceny kvality ČR a Národní ceny ČR za společenskou odpovědnost.

30. říjen 2014

Značka ITC certifikovaná kvalita navazuje na tradiční oblasti působnosti Institutu pro testování a certifikaci, a. s. (ITC) a jeho technické kompetence. Firmy, které investují prostředky do splnění požadavků právních předpisů, hledají nástroj, jak tuto informaci efektivně komunikovat s odběrateli i koncovými spotřebiteli. Značka ITC certifikovaná kvalita se pro tyto účely jeví jako vhodné řešení. Značku může získat výrobek, který je uváděn na trh nebo distribuován podnikatelem registrovaným v České republice.

30. říjen 2014

Rada kvality ČR, Řídící výbor Programu Česká kvalita a Institut pro testování a certifikaci v říjnu oznámily přijetí značky ITC certifikovaná kvalita do Programu Česká kvalita. Pro české spotřebitele to znamená, že se jim dále rozšíří možnost nakupovat zboží a služby s objektivně a nezávisle ověřenou kvalitou, což je zvlášť důležité v době, kdy dramaticky stoupá počet odhalených zdraví a životu nebezpečných výrobků na českém trhu.

17. září 2014

Rada kvality ČR, Sdružení pro oceňování kvality a Centrum excelence při České společnosti pro jakost dnes uspořádaly setkání firem a organizací, které byly oceněny v uplynulých 20 letech v programech Národní ceny kvality ČR.

ji
11. září 2014

V Hradci Králové se setkali zaměstnavatelé z královéhradeckého a pardubického kraje, kteří ve své firemní praxi prověřili kvalitu Národní soustavy kvalifikací (NSK) nejen při získávání nových zaměstnanců. 

Sléha FB 2014b
27. srpen 2014

Když si člověk pochutná, je mu dobře, a víc nepotřebuje. Lépe se mu pracuje, i stres zvládá s větším přehledem. Výrobci českých potravin to vědí, i když to nevykřikují na každém rohu. Ostatně i trh to ví, proto roste celospolečenská poptávka po tom, co je kvalitní, chutné i zdravé. Cena sice patří stále k významnému prvku při posuzování, zda si člověk koupí to či ono, ale není již zdaleka jen rozhodující. Své místo má stále více chuť, a ta se nedá ošidit.

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3