INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Kvalita

26. únor 2014

Na 29. mezinárodním potravinářském veletrhu SALIMA konaném ve dnech 25. – 28. 2. 2014 v Brně byly ve středu dopoledne předány další čtyři certifikáty značky „Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou ČR“. Tato značka pomáhá spotřebitelům v orientaci při výběru potravin již od roku 2011 a těší se oblibě nejen mezi výrobci, ale především mezi spotřebiteli, kteří kladou čím dál větší důraz na původ potravin a při jejich výrobě použitých surovin.

13. únor 2014

S tímto tématem vstoupí do svého 23. ročníku připravovaná konference s mezinárodní účastí KVALITA – QUALITY 2014. Tato se uskuteční tradičně v Ostravě ve dnech 13. – 14. května 2014.

IQ Ostrava foto den
11. únor 2014

Kancelářský komplex IQ Ostrava získal díky energeticky a ekologicky úsporným funkcím certifikát BREEAM na úrovni Excellent. IQ Ostrava se může pochlubit například vnějšími roletami na fasádě, které jsou citlivé na světlo. Spolu s interním osvětlením jsou elektronicky řízené a eliminují použití umělého osvětlení během pracovního dne. IQ Ostrava má také instalovaný vlastní systém nakládání s odpady. Objekt využívá také střešní kolektory filtrující dešťovou vodu pro zavlažování okolní krajiny.

5. únor 2014

Stále je aktuální a žádaná - včera, dnes i zítra. Skloňuje se ve všech pádech, požaduje se a tvoří, vyhledává i postrádá – kvalita. Představuje základní kámen konkurence schopnosti a spokojenosti vůbec. Jak ji vidí, oceňují a uplatňují ti, kterým se stala součástí nejen jejich businessu, ale celoživotní náplní? Dvě jasné otázky jsme položili předním českým osobnostem a očekávali dvě stejně přímé odpovědi. Posuďte sami, zda vám „mluví z duše“ následující vyjádření českých podnikatelů, manažerů a představitelů veřejného života.

Švejda-foto092013 001
29. leden 2014

Téma výzkum, vývoj, inovace je pro českou ekonomiku, konkurence schopnost domácích firem a úspěšné prosazení se tuzemských výrobků na trhu naprosto klíčové. Už dvacátým rokem v tom pomáhá Asociace inovačního podnikání ČR. Hovořili jsme o tom s generálním sekretářem Asociace inovačního podnikání ČR doc. Ing. Pavlem Švejdou, CSc.

Den českých výrobků Praha 2
29. leden 2014

Stačilo jen pár let volného trhu a českým spotřebitelům se otevřely oči. Už vědí, že dovážené zboží, cizokrajné názvy na atraktivním obalu nebývají vždy zárukou kvality a výhodné koupě. Češi znovu věnují svou přízeň tuzemským potravinám a dalším domácím produktům, protože takové vlastenectví přináší jim i jejich zemi ekonomický prospěch. Hovořili jsme o tom s ředitelem společnosti Český výrobek s.r.o. Ing. Leo Kolečkářem.

Slovo ke dni

  • O zdravém stravování

    Na tohle téma se vedou spory. Jedni tvrdí, že maso do našeho jídelníčku nebude smět, druzí by je za taková tvrzení nejraději uškrtili. První to zdůvodňují tím, že naše planeta skomírá a z jisté části za to můžeme my, lidi masožravci, a nabádají nás k tomu, abychom se v jídle umírnili a více využívali na talíři zeleninu a ovoce. Což o to, to je určitě správná a potřebná cesta, zvýšit podíl kedlubů, mrkve, salátu nebo brokolice v našem žaludku. Zemědělci ale zase tvrdí, že bez hnoje, tedy chlévské mrvy, za chvíli budou pole neúrodná, že zkrátka hovězí dobytek, čuníky, ovce lidstvo potřebuje, aby bylo z čeho posléze produkovat obilí, řepu, brambory, okurky, rajčata. Protože řádně vyhnojené pole, tedy organicky, ničím nenahradíš. A že hydroponie lidstvo nezachrání. Myslím, že všichni máme kousek pravdy. A fakta, která k něčemu vedou, nejsou ani...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3 

INZERCE