Daniel Šturm opouští po necelých dvou letech pozici šéfa marketingu společnosti Home Credit, kde měl na starost mimo jiné i řízení zákaznické zkušenosti a vývoj produktů.
Od 1. března se novou finanční ředitelkou a členkou vrcholového managementu společnosti Dimension Data Czech Republic stává Lucie Mikolášková. Lucie Mikolášková se v Dimension Data bude zaměřovat na řízení týmu finančního a logistického oddělení, finanční reporting, přípravu rozpočtů dle požadavků vedení společnosti, řízení interních a externích finančních auditů, zvýšení efektivity podpůrných procesů společnosti i sladění finančních a logistických postupů po realizované fúzi Dimension Data a NextiraOne v ČR.
Do čela jednoho z největších dodavatelů energií v České republice, CENTROPOL ENERGY, a.s. byl s platností od 1. března 2016 jmenován Ing. Jaromír Chabr, který bude nově zastávat jak dosavadní pozici finančního ředitele, tak i funkci ředitele společnosti. Na této pozici vystřídá majitele společnosti Aleše Grafa.„Chci se nadále věnovat zejména strategickému řízení firmy z pozice předsedy představenstva, operativní vedení předávám velmi zkušenému manažerovi, který bude mít za úkol zjednodušit některé procesy ve firmě a dát společnosti nový impuls,“říká Aleš Graf.
Dlouhodobý developerský lídr EKOSPOL posiluje organizační strukturu marketingu, novým zástupcem ředitele sektoru pro online je od 1. února Adam Pýcha (25), který se zároveň stal vedoucím oddělení online marketingu. Obě pozice byly dlouhodobě neobsazené. V nové funkci bude Pýcha zodpovídat za veškerou internetovou inzerci a obsah webových stránek i profilů na sociálních sítích.
Po čtyřech letech v Adastře bude Augustín v rámci nové pracovní pozice Big Data Competency Leader velet týmu sedmi specialistů na správu, využití a zpracování velkých dat.
Česká bankovní asociace má od února nového viceprezidenta. Stal se jím Jiří Kunert, předseda představenstva a generální ředitel UniCredit bank Czech Republic and Slovakia. Ve funkci nahradil Pavla Kysilku, který po pěti letech opouští vedení asociace.
Blíží se dovolené a s tím i poptávka po tuzemských i zahraničních zájezdech stoupá. Po několika krizových letech, které ovlivnila zejména pandemie Covidu-19, lidé opět mají chuť cestovat a poznávat cizí kraje. Zvýšený zájem potvrzují cestovní kanceláře, mnohé z nich už hlásí vyprodáno. Ani zvýšené životní náklady nezabránily většině Čechů, aby na dovolené šetřili. Dokonce největší CK Čedok si pochvaluje, že loňský rok byl pro ni nejúspěšnější v novodobé historii. A tento trend nyní pokračuje. Vypadá to, že lidé budou raději šetřit na energiích a potravinách, ale letní měsíce si chtějí užít. Pokládám to za dobrou zprávu. Optimizmus našim spotřebitelům tedy rozhodně nechybí a věří, že zas bude líp.
Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:
Pokračování ...