Vedoucí liberecké pobočky personální agentury Grafton Recruitment se stala Kateřina Podlahová (30), která dosud působila v centrále společnosti v Praze. Ve své nové roli naváže na práci Evy Boczanové, která se bude naplno věnovat pozici regionální vedoucí.
Daniel Šturm opouští po necelých dvou letech pozici šéfa marketingu společnosti Home Credit, kde měl na starost mimo jiné i řízení zákaznické zkušenosti a vývoj produktů.
Od 1. března se novou finanční ředitelkou a členkou vrcholového managementu společnosti Dimension Data Czech Republic stává Lucie Mikolášková. Lucie Mikolášková se v Dimension Data bude zaměřovat na řízení týmu finančního a logistického oddělení, finanční reporting, přípravu rozpočtů dle požadavků vedení společnosti, řízení interních a externích finančních auditů, zvýšení efektivity podpůrných procesů společnosti i sladění finančních a logistických postupů po realizované fúzi Dimension Data a NextiraOne v ČR.
Do čela jednoho z největších dodavatelů energií v České republice, CENTROPOL ENERGY, a.s. byl s platností od 1. března 2016 jmenován Ing. Jaromír Chabr, který bude nově zastávat jak dosavadní pozici finančního ředitele, tak i funkci ředitele společnosti. Na této pozici vystřídá majitele společnosti Aleše Grafa.„Chci se nadále věnovat zejména strategickému řízení firmy z pozice předsedy představenstva, operativní vedení předávám velmi zkušenému manažerovi, který bude mít za úkol zjednodušit některé procesy ve firmě a dát společnosti nový impuls,“říká Aleš Graf.
Dlouhodobý developerský lídr EKOSPOL posiluje organizační strukturu marketingu, novým zástupcem ředitele sektoru pro online je od 1. února Adam Pýcha (25), který se zároveň stal vedoucím oddělení online marketingu. Obě pozice byly dlouhodobě neobsazené. V nové funkci bude Pýcha zodpovídat za veškerou internetovou inzerci a obsah webových stránek i profilů na sociálních sítích.
Po čtyřech letech v Adastře bude Augustín v rámci nové pracovní pozice Big Data Competency Leader velet týmu sedmi specialistů na správu, využití a zpracování velkých dat.
Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...
Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.
Pokračování ...