Společnost CCV Informační systémy jmenovala Romana Fuchse na post ředitele divize Business Solutions, zaměřené na specializovaná řešení podnikových informačních systémů a řízení skladů (WMS). Na místo vedoucího obchodního oddělení se z pozice obchodního manažera přesunul Lubomír Veselý. Jeho úkolem je koordinace akviziční činnosti a rozvoj obchodních příležitostí pro čtyři stávající divize společnosti.
Novým obchodním ředitelem společnosti ALCOMA a.s., která se zabývá vývojem a výrobou mikrovlnných radioreléových spojů, se stal Ing. Jiří Vykydal. Jeho zodpovědnosti se týkají především vedení obchodního týmu, rozvoji oddělení zákaznické podpory a definování nových obchodních strategií převážně pro Českou a Slovenskou republiku, ale i pro další světová teritoria.
Novým členem představenstva Svazu průmyslu a dopravy ČR (SP ČR) se stal generální ředitel skupiny Siemens Česká republika Eduard Palíšek. O jeho kooptaci rozhodlo představenstvo SP ČR, jehož rozhodnutí v úterý schválila Valná hromada SP ČR v Brně.
OTTIMA s.r.o., přední vzdělávací a konzultační společnost v oblasti HR na českém trhu, s potěšením oznamuje jmenování Barbory Krieglerové do pozice ředitelky. Společnost nově převzala finanční skupina ABP Consulting s cílem podporovat její další obchodní růst a rozvoj portfolia služeb. Barbora Krieglerová působí ve společnosti OTTIMA od roku 2010, nyní přebírá její celkové vedení. Personalistice a konzultačním projektům v oblasti HR se věnuje více než 13 let.
Ředitelkou oddělení Treasury rizik pro korporátní klienty poradenské společnosti PwC Česká republika se stala Olga Cilečková. Věnovat se bude řízení finančních a komoditních rizik a účetnímu poradenství. Olga Cilečková se vrací do PwC ČR po desetiletém působení v londýnské kanceláři PwC Velká Británie, kde se soustředila na poskytování poradenství v oblasti řízení finančních a komoditních rizik velkým britským korporacím.
K 5. říjnu nastoupil do funkce ředitele marketingu a komunikace NN pojišťovny a penzijní společnosti Rostislav Trávníček. V nové pozici bude mít na starost marketing, výzkum trhu a také externí a interní komunikaci.
Blíží se dovolené a s tím i poptávka po tuzemských i zahraničních zájezdech stoupá. Po několika krizových letech, které ovlivnila zejména pandemie Covidu-19, lidé opět mají chuť cestovat a poznávat cizí kraje. Zvýšený zájem potvrzují cestovní kanceláře, mnohé z nich už hlásí vyprodáno. Ani zvýšené životní náklady nezabránily většině Čechů, aby na dovolené šetřili. Dokonce největší CK Čedok si pochvaluje, že loňský rok byl pro ni nejúspěšnější v novodobé historii. A tento trend nyní pokračuje. Vypadá to, že lidé budou raději šetřit na energiích a potravinách, ale letní měsíce si chtějí užít. Pokládám to za dobrou zprávu. Optimizmus našim spotřebitelům tedy rozhodně nechybí a věří, že zas bude líp.
Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:
Pokračování ...