Shromáždění členů České asociace pojišťoven (ČAP) zvolilo na svém zasedání členy prezidia a kontrolního výboru a schválilo dlouhodobé strategické cíle pojistného trhu. Do svého čela si prezidium opětovně zvolilo Ing. Martina Diviše, MBA, generálního ředitele pojišťovny Kooperativa, který tuto funkci zastává již od roku 2013.
V březnu letošního roku do společnosti Shoptet, která nabízí pronájem e-shopů a on-line pokladní systém, nastoupil na pozici Direct Sales Managera Štěpán Karoch (27). Jeho hlavním úkolem bude podpora služby Pokladna a její komunikace směrem k majitelům kamenných prodejen.
VIVmail.cz, přední specialista na behaviorální e-mail marketing, rozšířil svůj tým o Kateřinu Maier Krajčovou, která do firmy nastoupila na pozici marketingové manažerky. Jejím úkolem bude v prvé řadě budování značky VIVmail.cz, edukace trhu o možnostech moderních nástrojů pro personalizovaný e-mailing a spolupráce s agenturami. Vzhledem ke svému právnímu vzdělání a praxi bude zároveň zastávat post firemní právničky. V rámci této role bude mít na starosti nastavování a dodržování interních pravidel, revize obchodních smluv či odborný dohled nad personálními daty.
Obsazení vedoucích pozic ve společnosti DPD, předním přepravci a inovátoru v oblasti e-commerce v České republice i Evropě, se k 1. 4. 2016 mění. Daniela Mareše, současného jednatele DPD CZ, střídá na této pozici Miloš Malaník, který dříve pracoval pro jiného logistického integrátora. Novým výkonným ředitelem se stává Ondřej Vaňha, který v DPD od roku 2008 doposud působil jako obchodní a marketingový ředitel.
Nejen prostřednictvím stávajících produktů, ale také akvizicemi hodlá nadále posilovat svou pozici na trhu společnost Asseco Solutions. Management společnosti se proto nově rozšířil o pozici Business Development Director. Tu bude od 1. dubna 2016 zastávat Martin Kršňák (37), dosavadní šéf partnerské sítě HELIOS Open.
Dlouhodobý developerský lídr EKOSPOL má nového finančního ředitele, od 21. března 2016 se jím stal Pavel Bednář (38). Ve funkci nahradil Julii Vasko.
Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...
Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.
Pokračování ...