Vedoucí liberecké pobočky personální agentury Grafton Recruitment se stala Kateřina Podlahová (30), která dosud působila v centrále společnosti v Praze. Ve své nové roli naváže na práci Evy Boczanové, která se bude naplno věnovat pozici regionální vedoucí.
Daniel Šturm opouští po necelých dvou letech pozici šéfa marketingu společnosti Home Credit, kde měl na starost mimo jiné i řízení zákaznické zkušenosti a vývoj produktů.
Od 1. března se novou finanční ředitelkou a členkou vrcholového managementu společnosti Dimension Data Czech Republic stává Lucie Mikolášková. Lucie Mikolášková se v Dimension Data bude zaměřovat na řízení týmu finančního a logistického oddělení, finanční reporting, přípravu rozpočtů dle požadavků vedení společnosti, řízení interních a externích finančních auditů, zvýšení efektivity podpůrných procesů společnosti i sladění finančních a logistických postupů po realizované fúzi Dimension Data a NextiraOne v ČR.
Do čela jednoho z největších dodavatelů energií v České republice, CENTROPOL ENERGY, a.s. byl s platností od 1. března 2016 jmenován Ing. Jaromír Chabr, který bude nově zastávat jak dosavadní pozici finančního ředitele, tak i funkci ředitele společnosti. Na této pozici vystřídá majitele společnosti Aleše Grafa.„Chci se nadále věnovat zejména strategickému řízení firmy z pozice předsedy představenstva, operativní vedení předávám velmi zkušenému manažerovi, který bude mít za úkol zjednodušit některé procesy ve firmě a dát společnosti nový impuls,“říká Aleš Graf.
Dlouhodobý developerský lídr EKOSPOL posiluje organizační strukturu marketingu, novým zástupcem ředitele sektoru pro online je od 1. února Adam Pýcha (25), který se zároveň stal vedoucím oddělení online marketingu. Obě pozice byly dlouhodobě neobsazené. V nové funkci bude Pýcha zodpovídat za veškerou internetovou inzerci a obsah webových stránek i profilů na sociálních sítích.
Po čtyřech letech v Adastře bude Augustín v rámci nové pracovní pozice Big Data Competency Leader velet týmu sedmi specialistů na správu, využití a zpracování velkých dat.
Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...