INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Knihy jsme četli, čteme a budeme číst. Je to fenomén našeho duchovního světa, je to klíč k našim vědomostem, poznání, rozptýlení, poučení, zdroj nových myšlenek i optimizmu. Pěkná knížka se však stává také stále častěji prvkem kultivovaného marketingu, její poslání a možnosti se rozšiřují. 

Jak k tomu přispívá největší nakladatelský dům v České republice Albatros Media a.s.? O tom jsem hovořila s obchodním a marketingovým ředitelem Josefem Žákem:

Vaše nakladatelství je spektrum mnoha značek a přívětivé literatury. Jaké tituly dnes nakupují firmy nejvíce do svých knihovniček?

Albatros Media dokáže uspokojit různorodou poptávku firem působících prakticky ve všech odvětvích. Obecně ale převládají dvě skupiny titulů. V prvním případě jde o tituly zaměřené na odbornou a business tematiku. Pro advokátní kancelář Havel & Partners jsme takto připravili například sérii odborných titulů, které pak firma distribuovala mezi své partnery. Ve druhém případě firmám dodáváme zejména dětské publikace. Vycházíme tím ze sedmdesátileté tradice nakladatelského domu Albatros Media. Firmy pak knihy využívají pro marketingové a obchodní účely. Řetězec Albert knihami odměňuje své zákazníky v rámci věrnostního programu Dětská knihovnička. Zákazníkům stačí nasbírat určitý počet bodů za nákupy a mohou si vybrat jednu z knih z aktuální série s výraznou slevou. Pro energickou společnost E.ON jsme zase připravili sérii Příběhů, ve kterých se děti dozví, jak vzniká elektřina i zemní plyn a co jsou to chytrá města.

Máte s některými i trvalou spolupráci?

S většinou partnerů spolupracujeme na dlouhodobé bázi. Pro zmiňované firmy Albert, E.ON i Havel & Partners jsme takto vydali
už několik desítek titulů. Platí, že dlouhodobá spolupráce je zároveň spoluprací nejefektivnější.

Vydáváte řadu atraktivních publikací právě podle zadání firem, škol nebo v rámci nejrozmanitějších projektů. Mohl byste uvést příklad?

Co se týče rozsahu, pak je největším projektem Dětská knihovnička Albert. Během této marketingové akce připravíme pro klienta zhruba osm až deset titulů. V případě projektu pro Albert vydáváme již existující knihy s novým brandingem. V jiných případech mohou vznikat také knihy přímo „na klíč“.

Co je potřeba, když by společnost vyrábějící proteinové tyčinky, boty nebo pastelky chtěla vydat vaším prostřednictvím knihu pro své obchodní partnery, zaměstnance nebo jako památku k výročí založení?

Zapotřebí je nás jen oslovit. Na základě po­ptávky klienta jsme schopni připravit projekt, který bude přesně vyhovovat jeho účelům. Nezáleží na tom, v jakém odvětví firma podniká. Snad s výjimkou tabákových společností a firem vyrábějících alkohol dokážeme vymyslet řešení efektivní pro všechny zájemce.

V některých publikacích také umožňujete inzerci. Podle jakých měřítek? A co má udělat firma, když by se prostřednictvím vašich knih takto chtěla zviditelnit?

Přímou inzerci umožňujeme pouze ve vybraných titulech non-fiction literatury, například v encyklopediích apod. Zpravidla záleží také na souhlasu samotného autora knihy. V beletristických románech inzerci třetím stranám neumožňujeme.

Myslíte, že by se na trhu uplatnila básnická sbírka žijícího autora třeba jako pěkný firemní vánoční dárek?

Ve skupině Albatros Media vychází ročně více než 2000 knižních titulů. Pokud si zákazník některý z nich vybere, a jde například o básnickou sbírku, není problém mu vyjít vstříc. Vždy záleží na individuálním vkusu a potřebách klientů.
ptala se Eva Brixi

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Aktuality

Pivovary Staropramen se řadí mezi nejlepší zaměstnavatele v České republice roku 2024 21. květen 2024

Společnost Pivovary Staropramen obdržela dvě prestižní ocenění v HR oblasti. Nejenže obhájila mezinárodní certifikaci Top Employer 2024, zabodovala také mezi studenty v českém žebříčku Top zaměstnavatelé 2024, kde v kategorii Spotřebitelský průmysl stoupla hned o dvě příčky na osmé místo.

CSJ

Mnohé firmy chtějí získat certifikaci FSC, záleží jim na odpovědném lesním hospodaření 17. květen 2024

Certifikace spotřebitelského řetězce lesních produktů v rámci schématu FSC je mezi tuzemskými firmami stále žádanější. A to ne­jen proto, že jim otevírá dveře ke spolupráci s řadou velkých společností nebo ke vstupu na ekologicky uvědomělé trhy.

peugeot a využití virtuální reality v automobilovém průmyslu

Virtuální realita stále působí jako žhavá novinka, přitom se používá už celá desetiletí 9. květen 2024

Mnohým pojem virtuální realita stále připadá jako výdobytek moderní doby. Kdo by uvěřil, že se používá už celá desetiletí? Například vývojáři značky Peugeot tuto technologii uvedli už v roce 2004 a už tenkrát ji v hojné míře využívali. S její pomocí vytvořili takřka tři tisíce projektů, mezi nimi i modely, které už se dnes dávno nevyrábějí. Využívají ji samozřejmě i dnes, a to ještě v mnohem větším měřítku než tenkrát. A není divu. Vždyť jim za ty roky pomohla uspořit přes tři miliony eur a tisíce hodin času!

52acef22 kubikova rsm e1651490858995

„ESG se mě netýká“ – největší omyl českých firem 9. květen 2024

Nové požadavky na zprávy o udržitelnosti podniku, stanovené ve směrnici Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD) Evropského parlamentu a Evropské rady, se budou týkat některých českých a slovenských společností už od příštího roku.

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

Vybíráme z Prosperity

Své vítěze zná 13. ročník udílení cen kongresovým ambasadorům

SoutežŠestice kongresových ambasadorů si 16. dubna v Praze převzala ocenění v rámci již 13. ročníku Ambassador Awards Evening.

Elektronické podání u Úřadu průmyslového vlastnictví

UPVPodání přihlášky vynálezu či žádost o zápis ochranné známky – to jsou příklady dvou z celé řady služeb, které Úřad průmyslového vlastnictví poskytuje zájemcům ze strany veřejnosti. Kromě podání samotných přihlášek průmyslových práv lze u Úřadu podat i celou řadu navazujících žádostí.

Jarní novinky vyrážejí k zákazníkům

DOTZ Suzuka bronze BMW M235 imagepic05Tak jako každý rok ALCAR před startem jarní sezóny s nadšením představuje výsledky mnoha hodin kreativní i technicky náročné práce v podobě nových designů litých kol.

V České republice je nejmenší ochota odejít za prací do zahraničí na delší dobu

GrafNedostatek zaměstnanců a velké množství pracovních nabídek dává uchazečům a uchazečkám o práci mnoho možností, a to nejen doma, ale také v zahraničí. Ochotnější přestěhovat se jsou zaměstnanci s vyšším příjmem a vyšší úrovní vzdělání.

Průzkum SP ČR: 20 let v EU vidí firmy jako velké plus pro business, ale…

Tuzemské firmy si uvědomují výhody, které jim členství ČR v Evropské unii přineslo. Ze všeho nejvíce oceňují otevřené hranice a s tím související snazší mobilitu a volný pohyb v rámci Evropské unie. Zároveň ale podnikatelé vidí prostor, kde by se fungování Evropské unie mohlo do budoucna zlepšit. Od vstupu ČR do EU firmám ze všeho nejvíc vadí rostoucí míra regulace a narůstající byrokracie. Vyplývá to z průzkumu Svazu průmyslu a dopravy ČR mezi 139 firmami.

Přichází platforma Pro podnikavé

ppČeské mikro a malé podniky čelí řadě výzev a překážek. Ještě o něco těžší to mají firmy vedené ženami-podnikatelkami. Ty podle výzkumu Sociologického ústavu Akademie věd ČR více bojují s plánováním času, a zejména v začátcích podnikání jim chybí podpora a informovanost.

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3 

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Pohledem redakční rady

Koberna MO1

Zapomínáme ale podotknout, co to bude stát a kdo to zaplatí 11. listopad 2022

Přednáška na konferenci České společnosti pro jakost 26. září. Jedna z nejlepších, všichni naslouchali a mám dojem, že i souhlasili. Řečníkem byl Ing. Miroslav Koberna, CSc., ředitel pro programování a strategii Potravinářské komory České republiky. Hovořil o kvalitě potravin, ale trochu z jiného úhlu, než jsme zvyklí. Okem odborného kritika se podíval na Green Deal. A jak to souvisí s tím, co máme a budeme mít na talíři? Poprosila jsem ho, aby některé myšlenky rozvedl:

Pokračování ...
INZERCE