INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Auta

Predani_Citroenu_Zero
3. květen 2011

V Praze proběhlo první oficiální předání elektromobilu nové generace Citroën C-Zero. Majitelem ekologického automobilu se stala společnost LeasePlan. Ta automobil zakoupila pro svého klienta Pražskou energetiku, jemuž ho bude pronajímat společně se zajištěním veškerých dalších služeb v rámci operativního leasingu.

New_Actros_small
2. květen 2011

Nová nákladní vozidla pro dálkovou dopravu mají navázat na úspěchy bestselleru Mercedes-Benz Actros. Jejich prodej bude zahájen v druhé polovině roku 2011. Nová nákladní vozidla slibují dopravcům a řidičům více hospodárnosti, více jízdní dynamiky a více komfortu, za což vděčí mimo jiné zcela novým kabinám v sedmi základních variantách.

27. duben 2011

DIRECT Pojišťovna dlouhodobě odměňuje zodpovědné řidiče, kteří jezdí bez nehod, výhodnější cenou autopojištění a dalšími benefity. Nyní všem řidičům umožňuje otestovat si jízdní návyky a odpovědět na to, jakým způsobem jezdí. Prostřednictvím facebookové aplikace DIRECT Pojišťovny zájemci zjistí, jestli se mohou zařadit mezi zodpovědné řidiče nebo patří do kategorie pirátů silnic.

19. duben 2011

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP") uvádí na trh nový produkt pod názvem „Domovský autosalon ČPP". Novinkou chce pojišťovna současně oslovit jak své klienty, tak i partnerské smluvní autosalony, které se stále častěji potýkají s tím, že se jim zákazníci do jejich servisů nevracejí.

logo_CKP
13. duben 2011

Téměř 261 mil. Kč se od neplatičů povinného ručení vybralo za první dva roky od účinnosti novely zákona č. 168/1999 Sb., na sankčních příspěvcích nepojištěných do garančního fondu České kanceláře pojistitelů (ČKP).

11. duben 2011

V roce 2010 došlo na trzích ke zvýšení poptávky v segmentu středních a velkých lehkých užitkových vozů. Divize Mercedes-Benz Vans (dodávkové vozy) navýšila celosvětový prodej o 35% na celkových 224 200 vozidel, dosáhla obratu 7,812 miliardy eur a úspěšně obhájila své vedoucí postavení na trhu. Provozní zisk dosáhl částky 451 milion eur (v předešlém roce to bylo 26 milionů eur). Poptávka se zvýšila v Evropě o téměř 9% a nejvýrazněji v Latinské Americe o více než 41%.

Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE