INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Auta

31. březen 2011

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP") spouští v dubnu jarní kampaň na podporu povinného ručení. ČPP nabídne svým klientům kromě tzv. přímé likvidace také zcela novou koncepci své produktové řady Autopojištění Combi Plus. Jako dárek získají noví klienti ČPP úrazové připojištění řidiče zdarma.

Kia_Naimo_exterior_1
31. březen 2011

Kia Motors Corporation ukázala světu další premiéru. Na autosalonu v Soulu se představil koncept elektromobilu Naimo. Název konceptu je odvozen z korejského slova "Ne-mo" (vyslovuje se 'Neh-Mo'), což odkazuje na hranatý, čtvercový tvar vozu. Koncept Naimo, který se řadí mezi elektrické crossovery, navrhl mezinárodní tým designérů Kia v Soulu. Charakterizují jej především jeho jednoduché linie a mohutný, muskulaturní vzhled.

30. březen 2011

Za poslední dva roky došlo v EU k dramatickému snížení prodejních cen nových vozidel, což způsobilo i snížení cen vozidel ojetých. Navíc díky mezinárodním internetovým serverům s ojetými vozidly a přebytku nabídky ojetin nad poptávkou došlo k vyrovnání jejich cen prakticky v celé EU. Naši zákazníci se nás pravidelně ptají, jak je možné tedy dovézt ojeté vozidlo a vydělat na něm v řádech desetitisíců korun, když ceny jsou všude stejné?

29. březen 2011

Nedostatek kvalitních ojetých vozidel a vzrůstající poptávka vedou autobazary k různým trikům a nepravdám, které jsou v rozporu s realitou uvedeny v inzerátech, případně je prodejce tvrdí do telefonu. To vše s cílem nalákat kupujícího na místo prodeje. Zmapovali jsme pro vás pět nejčastějších triků prodejců ojetin.

Vydesena_zver
25. březen 2011

Se změnou času ze zimního na letní vzrůstá podle odhadu myslivců riziko střetu se zvěří až o desítky procent. Především v ranních hodinách a v místech, kde lesní zvěř přechází vozovku při cestě za potravou. Míru rizika ovlivňují i terén nebo aktivní ochranné prvky. Pachové ohradníky, které mají účinnost až kolem 80%. Nadace Generali a krajský úřad jimi na Vysočině pokryly na 50 km nejrizikovějších úseků. Riziko střetu se zvěří nelze podceňovat. Každá 20. nehoda řešená likvidátory Generali v loňském roce, byla způsobena srážkou s lesní zvěří. Celková škoda přesáhla 83 milionů korun. Klienti Generali mohou tyto škody uplatnit z povinného ručení KOMPLET bez vlivu na bonus.

24. březen 2011

Společnost Toyota Peugeot Citroën Automobile Czech oznámila neauditované hospodářské výsledky za rok 2010. Tržby činily 44 miliard korun a zisk před zdaněním necelých 1,4 miliardy korun. Nižší obrat i tržby ve srovnání s rokem 2009 byly způsobeny poklesem výroby.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3