V rámci obchodní a marketingové strategie realizuje ŠkoFIN další zcela zásadní kroky „Cesty k mobilitě", které výrazně rozšíří a zkvalitní zákaznický servis, sníží náklady spojené s pořízením nového vozu a umožní tak jeho koupi co nejširší skupině zájemců. Mezi hlavní novinky letošního jara patří akční úvěr bez navýšení pro nové a ojeté vozy Škoda, Volkswagen, Audi, Seat, zjednodušení schvalovacího procesu, zrušení většiny poplatků, spuštění nového webu a v neposlední řadě velká reklamní kampaň.
V Praze proběhlo první oficiální předání elektromobilu nové generace Citroën C-Zero. Majitelem ekologického automobilu se stala společnost LeasePlan. Ta automobil zakoupila pro svého klienta Pražskou energetiku, jemuž ho bude pronajímat společně se zajištěním veškerých dalších služeb v rámci operativního leasingu.
Nová nákladní vozidla pro dálkovou dopravu mají navázat na úspěchy bestselleru Mercedes-Benz Actros. Jejich prodej bude zahájen v druhé polovině roku 2011. Nová nákladní vozidla slibují dopravcům a řidičům více hospodárnosti, více jízdní dynamiky a více komfortu, za což vděčí mimo jiné zcela novým kabinám v sedmi základních variantách.
DIRECT Pojišťovna dlouhodobě odměňuje zodpovědné řidiče, kteří jezdí bez nehod, výhodnější cenou autopojištění a dalšími benefity. Nyní všem řidičům umožňuje otestovat si jízdní návyky a odpovědět na to, jakým způsobem jezdí. Prostřednictvím facebookové aplikace DIRECT Pojišťovny zájemci zjistí, jestli se mohou zařadit mezi zodpovědné řidiče nebo patří do kategorie pirátů silnic.
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP") uvádí na trh nový produkt pod názvem „Domovský autosalon ČPP". Novinkou chce pojišťovna současně oslovit jak své klienty, tak i partnerské smluvní autosalony, které se stále častěji potýkají s tím, že se jim zákazníci do jejich servisů nevracejí.
Téměř 261 mil. Kč se od neplatičů povinného ručení vybralo za první dva roky od účinnosti novely zákona č. 168/1999 Sb., na sankčních příspěvcích nepojištěných do garančního fondu České kanceláře pojistitelů (ČKP).
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...