Pořídit zimní pneumatiky v kamenných obchodech může být problém. Jednou z příčin tohoto stavu je novela zákona, která řidičům stanovuje povinnost používat zimní obutí od listopadu do března. Tím se dá vysvětlit i zvýšený zájem motoristů o zimní pneumatiky v tomto období. Zatímco v některých běžných obchodech již nemusí být k dostání, na internetu se dají stále pořídit, což je dobrá zpráva pro řidiče, kteří ještě nestihli přezout své auto do zimního obutí.
69 % řidičů v průzkumu DIRECT Pojišťovny uvedlo, že lepší cena autopojištění je pro ně hlavním motivem pro změnu pojišťovny. Průměrná částka úspory, které lze na českém trhu ročně dosáhnout změnou poskytovatele povinného ručení, je přitom 1065 Kč, u DIRECT Pojišťovny je to dokonce 1750 Kč. Přesto většina řidičů se změnou stále váhá.
Dne 3. listopadu byl slavnostně otevřen nový showroom Autocentrum Dojáček. Jedná se o největší autosalon v Praze s rozlohou 420 m² postavený již zcela v souladu s novou image značky Citroën. Na jeho ploše bude vystaveno až 12 vozů, dále se zde bude nacházet Business centrum a speciální pódium pro vůz Citroën DS4.
Společnost LUKOIL Czech Republic s.r.o. připravila společně s Nadačním fondem manželů Livie a Václava Klausových charitativní projekt na podporu vzdělávání sociálně slabých dětí a mladých lidí, kteří při dopravní nehodě ztratili jednoho či oba rodiče nebo byli sami trvale zdravotně postiženi. Podle vyjádření Denise Ryupina, generálního ředitele společnosti Lukoil Czech republic, protože se společnost přímo podílí na rozvoji automobilismu, cítí spoluodpovědnost za osud mladých lidí, jejichž život byl důsledky automobilové dopravy tragicky zasažen.
Na tiskové konferenci v rámci PETROL summitu 2011 informoval tiskový mluvčí Ministerstva průmyslu a obchodu Mgr. Pavel Vlček o zvýšení počtu kontrol vzorků pohonných hmot, které od letošního roku provozovatele čerpacích stanic čekají. Ještě do konce letošního roku se jich má uskutečnit 2200, zatímco loni se za celý rok Česká obchodní inspekce (ČOI) zkontrolovala 1866 vzorků.
Podle aktuálního průzkumu celosvětové sítě poradenských společností KPMG Jak uspět v měnícím se světě se má v nejbližší budoucnosti zcela změnit role tradičních výrobců automobilů. Myslí si to 59 procent oslovených vedoucích představitelů firem automobilového průmyslu z celého světa. Z průzkumu dále vyplývá, že výraznějšího rozšíření elektromobilů ani v této dekádě svědky nejspíše nebudeme.
Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...
Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.
Pokračování ...