Již od roku 2009 nabízí Slavia pojišťovna řidičům bez „vyježděného bonusu" na povinném ručení propůjčení dvouletého bonusu a tím i slevu na pojistném ve výši 15 %. Pokud však řidič způsobí během prvních dvou let dopravní nehodu, je mu tento propůjčený bonus odebrán a musí slevu na pojistném doplatit. Zavedení bonus kreditu mělo pozitivní vliv na nehodovost řidičů bez bonusu, proto se nyní pojišťovna rozhodla podpořit tento trend zvýšením propůjčeného bonusu na 30 %.
Výsledky exkluzivního průzkumu DIRECT Pojišťovny ukazují, že tuzemské autoškoly řidičům poskytují dobré základy pro zvládnutí základů řízení, ale nenaučí je čelit složitějším situacím. Pouze 17 % oslovených si myslí, že absolvent autoškoly dokáže zvládnout vozidlo v případě smyku, mokré vozovky či náledí. Naopak pozitivně respondenti hodnotí výuku teorie (84 %) a výuku ovládání vozu při rozjíždění, řazení či parkování (72 %). Čtyři z 10 řidičů se v průzkumu přiznávají, že si po úspěšném získání řidičského průkazu nikdy nezopakovaly pravidla silničního provozu.
S půjčkou MojeAuto mohou klienti Komerční banky financovat nákup automobilu pohodlně a výhodně. Půjčka, kterou mohou klienti získat v pobočkové síti Komerční banky i Modré pyramidy stavební spořitelny, nabízí výhodné úrokové sazby i levnější pojištění po celou dobu splácení.
Na tuzemských silnicích jezdí velké množství řidičů pirátů. V rámci průzkumu DIRECT Pojišťovny takto respondenti označili hned třetinu mužů a žen za volantem. Pirátem silnic je podle představ respondentů nejčastěji muž ve věku 21 až 30 let, který má nadprůměrný příjem, silné auto a žije v Praze.
Dodavatel integrovaných logistických řešení DB Schenker Logistics opět podpoří charitativní projekt Sociální automobil. Stejně jako v loňském roce se společnost rozhodla přispět na provoz čtyř „sociálních automobilů", tentokrát v lokalitách Ostrava, Zlín, Ústí nad Labem a Praha 8. Zakoupením reklamních ploch na užitkových automobilech přispívá ke zlepšení vozového parku charitativních organizací a občanských sdružení po celé České republice.
Studie Ředitelství silnic a dálnic ukázala, že stáří a kvalita vozového parku v ČR jsou dnes již na srovnatelné úrovni se západoevropskými státy. K takovému závěru dospějeme, pokud sledujeme vozidla, která se skutečně pohybují po silnicích, nikoli statickou skladbu vozového parku, která vychází z údajů Registru motorových vozidel. Rychlost obnovy vozového parku ČR je obdivuhodná.
Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...
Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.
Pokračování ...