Novým personálním ředitelem společnosti Tieto Czech, předního severoevropského poskytovatele služeb v oblasti IT a produktového inženýrství, se stal Luboš Tejkl. Tento odborník s více než 20letou praxí a zkušenostmi s prací v zahraničí (Itálie, Rumunsko, Maďarsko, Polsko a Slovensko) pomůže v Tieto Czech rozšířit stávající obchodní model společnosti.
Do marketingového týmu skupiny Auto Palace Dana Bratánková, která bude nově zodpovídat za PR související s retailovými aktivitami Auto Palace ze skupiny Auto Binck.
Společnost Tetra Pak, která je předním světovým dodavatelem řešení pro zpracování a balení potravin, pověřila od ledna Charlese Héaulmého (48) řízením regionu Evropy a střední Asie. Ve své roli bude Charles Héaulmé odpovědný za 55 zemí, 43 obchodních zastoupení, 13 výrobních závodů, 4 550 zaměstnanců a obrat ve výši 3,5 miliardy eur. Małgorzata Kołton byla jmenována novou generální ředitelkou pro Tetra Pak Polsko & Danube, který zahrnuje Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Polsko.
Společnost ZVU POTEZ, významný tradiční český dodavatel zařízení a technologií pro chemický, potravinářský a energetický průmysl a člen přední průmyslové skupiny SAFICHEM GROUP, s potěšením oznamuje, že na místo personálního ředitele jmenovala Michala Hromčíka. Michal Hromčík (54) bude mít odpovědnost za personální řízení společnosti, dlouhodobý strategický rozvoj lidských zdrojů, optimalizaci personální správy a posílení organizační výkonnosti.
O jaké uchazeče nejvíc stáli v roce 2014 zaměstnavatelé v sektoru bankovnictví, ekonomika, finance, účetnictví a manažmentu? Setkala se nabídka s poptávkou ze strany uchazečů o práci? O jaké odbornosti roste nebo naopak klesá zájem?
Společnost GEFCO posiluje svou přítomnost na českém trhu a v souvislosti s tím rozšiřuje také své personální zastoupení. Do pozice manažera nákupu společnosti GEFCO pro Českou republiku byl proto jmenován Lukáš Brandejs (39). Jeho hlavním cílem je posílení nákupního oddělení společnosti, nebo například diverzifikace dodavatelského portfolia na bázi multisourcingu.
Pomalu se blížíme k podzimu, i když tomu teploty vůbec neodpovídají. Ráda bych se při té příležitosti zamyslela nad spotřebním chováním, protože i sem patří nákup oděvů. Ale nutně to tak být nemusí. Zkusila jsem orientačně spočítat, jak se člověku vyplatí kvalitně zpracovaný kašmírový svetr. Když máte doma kousek ze směsi polyesteru, akrylu, polyakrylu, viskózy, elastanu a možná trochu nepříliš kvalitní vlny, zaplatíte místo osmi až patnácti tisíc zlomek ceny, zhruba od tisícovky do osmnácti stovek. Ale teď přijde druhá část rovnice. Kolikrát ten směsový za sezónu budete muset vyprat? Každé tři až čtyři dny. Protože se v něm drží pachy. Víc chytá špínu. A má horší termoregulační vlastnosti než přírodní materiál na bázi zvířecího chlupu. Ten z kašmíru, a potažmo dalších druhů vlny, vyperete za sezónu jednou. A ve skříni byste měli mít...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...