INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společenská odpovědnost

2. březen 2016

Soutěž Ekologických oskarů vyhlašuje pátrání po nejlepším nápadu na ochranu přírody. Vůbec poprvé se do prestižní ekologické soutěže, která probíhá ve 177 zemích světa, může s náměty, jak lépe chránit životní prostředí v České republice, přihlásit také široká veřejnost. Nejlepší projekt získá finanční odměnu a E.ON mu pomůže s realizací. Již tradičně budou oceněny též již zrealizované projekty mládeže, kutilů, firem či obcí.

26. leden 2016

Již od roku 2010 se finanční skupina AXA Group zaměřuje na snižování uhlíkové stopy svých zaměstnanců. Ve svých řadách proto podporuje práci z domova, využívání veřejné hromadné dopravy, carsharing, jízdu do práce na kole nebo videokonference namísto služebních cest. Z aktuálního průzkumu AXA Group vyplývá, že v roce 2014 se AXA těmito nástroji podařilo snížit celkové množství produkovaných emisí o 36 %.

foto 138
8. leden 2016

Finanční skupina AXA věnovala v uplynulém roce na společensky odpovědné aktivity téměř 1,5 milionu Kč. Podeváté v řadě podpořila grantový program Na zelenou Nadace Partnerství, který se zaměřuje na bezpečnost dětí v dopravním provozu, dlouhodobě se věnuje také tématu finanční gramotnosti dětí na základních a středních školách prostřednictvím podpory projektu ŠIK a rozvoji dobrovolnických aktivit svých zaměstnanců.

SOS
5. leden 2016

Jako jeden z hlavních partnerů SOS dětských vesniček pokračuje společnost DB Schenker v rozvoji vzájemné spolupráce, připravuje společné projekty, poskytuje bezplatné přepravy a zapojuje do pomoci dobrovolníky z řad zaměstnanců. Jen v loňském roce přispěla čtvrt milionem korun.

17. prosinec 2015

Ani letos neporuší AGC Flat Glass Czech svou adventní tradici a u příležitosti středečního vánočního koncertu předal finanční podporu potřebným. Stejně jako vloni daroval největší evropský výrobce plochého skla 100.000,- Kč společnosti Arkádie, která zajišťuje komplexní péči o zdravotně postižené. Dalšími 50.000,- Kč obdarovala firma handicapovaného sportovce Jozefa Suchého.

16. prosinec 2015

Teplická AGC Flat Glass Czech, největší evropský výrobce plochého skla, bodovala v další soutěži. Tentokrát firma získala Cenu Ústeckého kraje za společenskou odpovědnost mezi největšími zaměstnavateli regionu. O vítězství rozhodla především dlouhodobě nadstandardní péče o zaměstnance a podpora potřebných v rámci regionu Ústeckého kraje. O oceněných rozhoduje Ústecký kraj společně s Radou kvality ČR a Hospodářskou a sociální radou Ústeckého kraje. Cenu, která byla letos vyhlášena poprvé, si zástupci firmy převzali dnes na krajském úřadě z rukou hejtmana. 

Slovo ke dni

  • O zdravém stravování

    Na tohle téma se vedou spory. Jedni tvrdí, že maso do našeho jídelníčku nebude smět, druzí by je za taková tvrzení nejraději uškrtili. První to zdůvodňují tím, že naše planeta skomírá a z jisté části za to můžeme my, lidi masožravci, a nabádají nás k tomu, abychom se v jídle umírnili a více využívali na talíři zeleninu a ovoce. Což o to, to je určitě správná a potřebná cesta, zvýšit podíl kedlubů, mrkve, salátu nebo brokolice v našem žaludku. Zemědělci ale zase tvrdí, že bez hnoje, tedy chlévské mrvy, za chvíli budou pole neúrodná, že zkrátka hovězí dobytek, čuníky, ovce lidstvo potřebuje, aby bylo z čeho posléze produkovat obilí, řepu, brambory, okurky, rajčata. Protože řádně vyhnojené pole, tedy organicky, ničím nenahradíš. A že hydroponie lidstvo nezachrání. Myslím, že všichni máme kousek pravdy. A fakta, která k něčemu vedou, nejsou ani...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3 

INZERCE