INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společenská odpovědnost

21. duben 2016

Blíží se uzávěrka přihlášek do akceleračního programu Social Impact Award (SIA) pro studenty, kteří mají chuť a nápady, jak pomáhat a podnikat zároveň. V minulých letech uspěl například městský bikesharing Rekola, mobilní rozhraní pro seniory Koala Phone nebo cestovka pro bezdomovce Pragulic. Kdo získá odbornou podporu v podobě nejlepších mentorů, workshopů a 2 000 EUR letos? Na přihlášení zbývá už jen několik dní, uzávěrka je 30. dubna.

11. duben 2016

Dárcovský fond ARMEX, který vloni založila děčínský společnost ARMEX ENERGY, letos podpoří 100.000 korunami vzdělání mladých znevýhodněných lidí. O příspěvek na speciální učební pomůcky, stipendium či školné mohou žádat mladí lidé ve věku 6 až 25 let, kterým sociální podmínky neumožňují dosáhnout na požadované vzdělání. Fond ARMEX spravuje Ústecká komunitní nadace. Možnost podávat žádosti mají zájemci do 20. května. Na severu Čech mohou o podporu žádat mladí z okresů Chomutov, Most, Teplice, Ústí nad Labem, Litoměřice a Děčín.

7. duben 2016

Z výsledků studie CSR & Reputation Research mj. vyplynulo, že firmy, které jsou vnímané jako společensky odpovědné, mají v očích veřejnosti nejen lepší reputaci, ale zároveň jsou považovány i za atraktivnější zaměstnavatele. Tuto studii realizovala výzkumná agentura Ipsos na konci roku 2015.

7. březen 2016

Podpořit technicky nadané studenty v Ústeckém kraji chce chudeřická společnost AGC Automotive Czech, největší evropský výrobce automobilových skel. Firma proto pro studenty 2. a 3. ročníků středních škol zaměřených na strojírenství nebo elektrotechniku vyhlásila soutěž Technowizz. V prvním ročníku soutěže, kterou firma organizuje společně s Ústeckou komunitní nadací, si studenti a školy mohou rozdělit téměř 200.000,- Kč.

2. březen 2016

Soutěž Ekologických oskarů vyhlašuje pátrání po nejlepším nápadu na ochranu přírody. Vůbec poprvé se do prestižní ekologické soutěže, která probíhá ve 177 zemích světa, může s náměty, jak lépe chránit životní prostředí v České republice, přihlásit také široká veřejnost. Nejlepší projekt získá finanční odměnu a E.ON mu pomůže s realizací. Již tradičně budou oceněny též již zrealizované projekty mládeže, kutilů, firem či obcí.

26. leden 2016

Již od roku 2010 se finanční skupina AXA Group zaměřuje na snižování uhlíkové stopy svých zaměstnanců. Ve svých řadách proto podporuje práci z domova, využívání veřejné hromadné dopravy, carsharing, jízdu do práce na kole nebo videokonference namísto služebních cest. Z aktuálního průzkumu AXA Group vyplývá, že v roce 2014 se AXA těmito nástroji podařilo snížit celkové množství produkovaných emisí o 36 %.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3